رافت: اکبریان مقصر درگیری بازیکنان استقلال و پرسپولیس در دربی بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی سرخپوشان در دربی پایتخت توضیحاتی را بیان کرد.

پایان رافت پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی سرخپوشان برابر استقلال در دربی پایتخت اظهار کرد:  بازی حساس و سرنوشت سازی برای پرسپولیس بود، زیرا این تیم با کسب ۳ امتیاز دربی از کورس رقابت با سپاهان عقب نمی‌افتاد. نیمه اول چندان با کیفیت نبود، اما تعویض‌های یحیی گل محمدی در نیمه دوم نحوه بازی سرخپوشان را تغییر داد و باعث شد که آن‌ها روی ذکاوت آل کثیر و فرار او از تله آفساید به گل برسند و برنده این بازی شوند.  

او ادامه داد: اکنون پرسپولیس با کسب ۳ امتیاز دربی به طور موقت صدرنشین شده و امید‌های خود را برای کسب  پنجمین قهرمانی افزایش داده است. تعویض‌های گل محمدی خوب و به موقع بود و بازیکنان  هم توانستند جواب اعتماد یحیی را بدهند. به طور کلی در این دیدار‌ها هر تیمی که بتواند از فرصت‌های خود استفاده کند به برتری می‌رسد. تیم پرسپولیس هم مزد زحمات خود را گرفت.  

رافت درباره درگیری‌های بازیکنان در دربی گفت: به نظرم محمدرضا اکبریان داور مسابقه  مقصر  این درگیری‌ها بود، چون ۵ دقیقه وقت اضافه بازی  به پایان رسیده بود و او می‌توانست سوت اتمام مسابقه را بزند، اما از انجام این کار ممانعت کرد.

او خاطر نشان کرد: بازیکنان پرسپولیس  باید صبور باشند. این اتفاق در بازی با سپاهان هم رخ داد. انشاالله پرسپولیس پنجمین قهرمانی خود را کسب می کند.  

رافت بیان کرد: بازیکنان پرسپولیس در نیمه دوم عالی بازی کردند. گل محمدی برای همه دقایق بازی برنامه ریزی کرده بود. این برد را به هواداران تبریک می‌گویم. با این پیروزی مشخص شد که پرسپولیس و سپاهان مدعیان اصلی قهرمانی هستند.  


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار