رئیس قرارگاه اطعام مهدوی کمیته امداد خبر داد:

توزیع بیش از ۱۷ میلیون غذای گرم میان نیازمندان در روز عید فطر

باجلان گفت: همزمان با عید سعید فطر ۱۷ میلیون و ۹۸۷ هزار و ۲۵۲ عدد غذای گرم میان نیازمندان در سراسر کشور توزیع شد.

مجید باجلان رئیس قرارگاه اطعام مهدوی کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در روز بیست و نهم ماه رمضان و آخرین روز از این ماه ۱۷ میلیون و ۸۱۸ هزار و ۷۴۶ عدد غذای گرم میان نیازمندان توزیع شد.

او با بیان اینکه سه میلیون و ۶۵۵ هزار و ۱۸۲ عدد افطاری ساده به دست نیازمندان رسید، گفت: ۲ میلیون و ۱۶۹ هزار و ۲۶۸ بسته معیشتی به مناطق محروم و روستایی ارسال و میان نیازمندان توزیع شد.

رئیس قرارگاه اطعام مهدوی کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: همزمان با عید سعید فطر ۱۷ میلیون و ۹۸۷ هزار و ۲۵۲ عدد غذای گرم میان نیازمندان توزیع شد، گفت: ۳ میلیون و ۶۷۷ هزار و ۷۳۴ عدد افطاری ساده به دست نیازمندان رسید.

باجلان افزود: ۲ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۴۹۴ بسته معیشتی به مناطق روستایی و صعب العبور ارسال شد و به دست نیازمندان این مناطق رسید.

او با بیان اینکه هموطنان می‌توانند همچنان با شماره گیری #۱۴* در این طرح مشارکت کنند، ادامه داد: علاوه بر این کد دستوری شماره کارت ۷۷۷۷-۷۷۷۷-۶۰۷۷-۶۲۷۷ نیز در دسترس است تا هموطنان بتوانند در این زمینه مشارکت کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار