از رقابت سالم انتخاباتی تا استفاده از آب دریای عمان در طبس

امام جمعه طبس بر اهمیت رقابت سالم در انتخابات و رفع مشکلات شهرستان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام محمدی امام جمعه شهر طبس در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر طبس و شوراهای شهرستان گفت: با توجه به اینکه انتخابات نزدیک است، باید نامزد‌ها فضای سالمی را ایجاد کنند تا این انتخابات با حضور پرشور مردم جلوه خوب نظام جمهوری اسلامی ایران را به دشمنان ایران نشان دهد.

او افزود: باید پیگیر انتقال پروژه آب از دریا عمان باشیم و مسئولین توجه داشته باشند که حتما از این نعمت الهی، شهرستان تشنه‌ی طبس نیز بهره‌مند شود.

حجت الاسلام محمدی عنوان کرد: موضوع استفاده از ۲ درصد سود معادن، حق شهرستان طبس است و باید پیگیری شود تا بتوان از این موضوع برای زیرساخت‌های شهرستان استفاده کرد تا مشکلات شهرستان کم و کمتر شود.

امام جمعه شهر طبس گفت: جاده‌های شریانی و ترانزیتی شهرستان طبس باید دو بانده شود تا حوادث رانندگی کاهش یابد.

او ادامه داد: انسجام مردم، مسئولین و طیف‌های سیاسی میتواند منشاء خیر و برکت و پیشرفت شهرستان طبس شود اما تفکرات سیاسی نباید در مرحله عمل و اجرا نمودی داشته باشد.

ضرورت عملیاتی شدن قول بازگشت بالگرد

مرادی رئیس شورای شهرستان طبس نیز در این دیدار با اشاره به انتقال بالگرد اورژانس طبس به شهرستانی دیگر گفت: قول هایی برای بازگشت این بالگرد به شهرستان داده شده است که باید عملیاتی شود.

او افزود: باید موضوع انتقال آب از سرشاخه‌های کارون، خلیج فارس و دریای عمان و تعیین سهمیه شهرستان طبس با توجه به وجود معادن و کم آبی شدید مورد توجه مسئولین شهرستان طبس و استان قرار گیرد.

مرادی اظهار کرد: افزایش سهمیه نهاده‌های دامی در شهرستان با توجه به فروش دام‌های مولد توسط عشایر و نابودی صنعت اشتغال دام در شهرستان طبس، صدای دامداران را درآورده است.

انتهای پیام / س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار