تعداد شهدای غزه به ۱۳۹ تن رسید

تعداد شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی علیه غزه به ۱۳۹ فلسطینی از جمله ۳۹ کودک رسیده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سند، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد طی بیست و چهار ساعت گذشته ۲۸ فلسطینی در کرانه باختری رود اردن و ۱۷ نفر در نوار غزه بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

وزارت بهداشت فلسطین روز شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد طی شبانه روز گذشته و بر اثر ادامه حملات رژیم اشغالگر ۲۸ فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن و ۱۷ نفر در نوار غزه شهید و بیش از ۱۳۰۰ فلسطینی هم زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین افزود: طی بیست و چهار ساعت گذشته ۲۵۱ فلسطینی در مراکز درمانی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن تحت مداوا قرار گرفتند که اکثر آنان به ضرب گلوله‌های جنگی زخمی شدند که حال ۲۶ نفر آنان وخیم است.

از سوی دیگر جمعیت هلال احمر فلسطین اعلام کرد یک هزار و ۸۹۰ فلسطینی در کرانه باختری رود اردن، قدس و نوار غزه تحت مداوا قرار گرفتند که از این تعداد ۱۳۳ فلسطینی بر اثر ادامه حملات رژیم اشغالگر به نوار غزه زخمی شدند.

در این بیانیه آمده است یک هزار و ۷۵۷ فلسطینی هم در کرانه باختری رود اردن و قدس اشغالی زخمی شدند که از این تعداد ۲۵۰ نفر با گلوله‌های جنگی، ۳۲۵ نفر با گلوله‌های پلاستیکی زخمی شدند و یک هزار و ۱۲۲ فلسطینی هم بر اثر استنشاق گاز‌های سمی دچار حالت خفگی شدند و ۶۰ نفر نیز بر اثر آتش سوزی مصدوم شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد که شمار شهدای حمله دشمن صهیونیستی به غزه تاکنون به ۱۳۹ شهید از جمله ۳۹ کودک رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام خدا جل جلاله بر شهیدان...
به مقاومت خود ادامه دهید که قطعا پیروزی با شماست...
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۲:۴۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
بسم رب الشهداء و الصدیقین :
درود و خدا قوت بر عزم راسختان دلاور مردان مرد میدان نبرد حق علیه باطل ، ای مجاهدین مقاومت اسلامی فلسطین مظلوم اشغال شده به شرط صبر و مقاومت جانانه و ایستادگی متحدانه و یکپارچه به حول قوه الهی خداوند جل جلاله فتح و پیروزی بزرگ بسیار نزدیک است فقط حیدوار خیبر کنشون کنید امانشون ندهید نفس برشون کنید پی در پی با شدت و حدت هرچه تمامتر برشون یورش ببرید تا این صهیونیستهای سفاک غاصب جنایتکاران نسل کشان کودک کشان مظلوم کشان شکنجه گران غارتگران فاشیستهای موزی نژادپرستان شیاطین از سرزمینهای اشغالی فلسطین و قدس شریف فراری شوند و نابود و پراکنده شوند آزادی و پیروزی نهایی بسیار نزدیک است که بعد از هر سختی نصرت الهی و گشایش و پیروزیست برای شما امت واحده رسول الله ص . بسیار ذکر الله اکبر و لبیک یا رسول الله ص و لبیک یا حیدر کرار علی ع را در حملاتتان بگوید با صوت بلند .
نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین .
و من الله توفیق .
ارواح مطهر و بلند مرتبه و ملکوتی جمیع شهدای صدیق فلسطینی گرامی شاد و قرین رحمت الهی باد . رحم الله من یقرا الفاتحه مع اخلاص و صلوات .
والسلام و صلوات اماس دعا .
آخرین اخبار