سواحل مدیترانه، آخرین سنگر صهیونیست‌ها + فیلم

صهیونیست‌ها در ساحل مدیترانه در حال فرار از حملات مقاومت فلسطین هستند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، نیروهای مقاومت فلسطین در پاسخ به تجاوزهای رژیم صهیونیستی، اکثر شهرهای اسرائیل را موشک باران کردند و با روشن شدن آژیر هشدار در سواحل مدیترانه، صهیونیست ها خود را برای رهایی از حملات در نقاط مختلف پراکنده شدند.

 

 

 

 

 


بیشتر بخوانید


 

 

 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۱۰ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد : بسم رب الشهداء و الصدیقین :
درود و خداقوت بر دالاور مردان مرد مجاهدین فلسطینی تل آویو و دیگر شهرهای صهیونیستی را از ساحل تا بلندیهای اشغال شده را شخمش بزنید با انواع و اقسام موشکهاتون حیدروار خیبرکنشون کنید نفس برشون کنید مجال تصمیمگیریرو ازشون بگیرید پراکنده و فراریشون بدهید با حملات پی در پیتون پیروزی و فتح بزرگ نزدیک است همه جهان اسلام ناب محمدی ص باید حمت و همکاری و یاری رسانند فلسطینیان مظلوم را از هر لحاظ صدیق شهید فرمانده مقاومت اسلامی جهان اسلام ناب محمدی ص سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمود شروع جنگ با شماست ولی خاتمه و فتحش با ماست هرگز کوتاه نیایید و تعامل و صلح و آتش بس نکنید با صهیونیستها منسجم و پر قدرت و با اقتدار تا آخرش که فتح بزرگ است ادامه دهید که خداوند جل جلاله با امت مستضعفین مومنین فلسطینی است که بیش از 70 سال است ظلم و ستم و تحقیر و تبعیضگری و شکنجه گری و قتل عام و آوارگی و ویرانی و خاری و خفت و ذلت را از طرف صهیونیستهای اشغالگر جنایتکاران نکبت تحمل کرده ند دیگر صبر و تحمل و پذیرش ذلت بس است هیهات مناالذله ای فلسطینیان از سر تا سر جهان به یاری برادرانتان در فلسطین بشتابید مرزها را بشکنید و وارد فلسطین شوید ای امت واحده رسول الله ص بپا خیزید که پیروزی و فتح بسیار نزدیک است . سکوت و نشستن هر مسلمان خیانت است به قرآن و اسلام ناب محمدی ص . نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین .
والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا ﴿۸۱﴾و بگو حق آمد و باطل نابود شد آرى باطل همواره نابودشدنى است (۸۱)

سوره ۱۷: الإسراء - جزء ۱۵
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
پیروزی ازآن اعراب مسلمان فلسطین است.
آخرین اخبار