رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد؛

انجام بیش از ۱۵ هزار مورد نمونه گیری از بیماران مشکوک به کرونا از ابتدای اردیبهشت تاکنون

کریمیان گفت: از اول تا ۲۵ اردیبهشت ماه با توجه به وقوع پیک چهارم کرونا، تعداد ۱۵۴۶۸مورد از افراد مشکوک به کرونا نمونه‌گیری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در هفتادمین جلسه ستاد استانی مدیریت مبارزه با کرونا از تلاش و اهتمام مجموعه اعضای ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا، دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف و مجموعه خدوم حوزه‌های بهداشت و درمان سطح استان تقدیر نمود و گفت: از زحمات و تلاش‌های مسئولان در ستاد‌های استانی و شهرستانی مدیریت مقابله با بیماری کرونا و همچنین همکاران بخش‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی و دستگاه‌ها و ارگان‌هایی که در دوران به وقوع پیوست پیک چهارم کرونا در استان ایفای نقش نموده اند تقدیر و تشکر می‌کنم.

او بیان کرد: خوشبختانه آمار‌های مربوط به ابتلا، بستری و فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان نسبت به روز‌ها و هفته‌های قبل روندی کاهشی دارد و در حال عبور از پیک چهارم کرونا هستیم.

کریمیان اظهار کرد: دست‌اندرکاران اجرای طرح شهید سلیمانی در سطح استان برای اجرای هرچه بهتر این طرح متحمل زحمات زیادی شده‌اند و در کاهش آمار‌های مبتلایان و بستری‌ها نقش عمده‌ای ایفا نموده‌اند و به شایستگی در راه مقابله با بیماری کرونا در کنار دانشگاه علوم پزشکی ایلام ایستاده‌اند.

او مطرح کرد:همچنین این عزیزان در اجرای طرح واکسیناسیون علیه بیماری کرونا حوزه سلامت را در راه خدمت به مردم شریف استان یاری نموده‌اند که از احساس مسئولیت و همکاری آنان تقدیر و تشکر می‌کنم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام بیان کرد: از اول تا ۲۵ اردیبهشت ماه با توجه به وقوع پیک چهارم کرونا، تعداد ۱۵۴۶۸ مورد از افراد مشکوک به کرونا نمونه‌گیری شده که از این رقم تعداد ۳۹۳۰ مورد مثبت اعلام‌ شده و تعداد ۱۱۵۴ نفر نیز در بیمارستان‌ها بستری‌ شدند.

او اظهار کرد: برای اجرای واکسیناسیون امکانات و تجهیزاتی قطعاً نیاز است و ان‌شاءالله مسئولان استانی و فرمانداران در سطح استان، دانشگاه علوم پزشکی را در راستای واکسیناسیون یاری کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.