در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

افزایش نسبی دما در نیمه شمالی کشور/ رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استان‌ها

کارشناس هواشناسی گفت:در روز‌های یکشنبه و دوشنبه در نیمه شمالی کشور شاهد افزایش نسبی دما خواهیم بود.

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت و گو با  خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه امشب در استان‌های تهران، البرز، همدان، مرکزی، قم، کردستان، کرمانشاه و آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، شمال و شرق فارس شاهد رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید هستیم، گفت: در استان‌های غربی، یزد، کرمان و ارتفاعات استان‌های سمنان، مازندران، گلستان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در برخی مناطق گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

او ادامه داد:  فردا شاهد رگبار باران و رعد و برق در یزد، کرمان، تهران، همدان و البرز هستیم، اما در استان‌های آذربایجان شرقی ، غربی، کردستان و کرمانشاه این وضعیت را شاهد نخواهیم بود.

ضیائیان بیان کرد: روز یکشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، روز دوشنبه هم در غرب اصفهان، ارتفاعات زاگرس مرکزی و روز سه شنبه در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، سواحل خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

او با بیان اینکه در روز‌های یکشنبه و دوشنبه در نیمه شمالی کشور شاهد افزایش نسبی دما خواهیم بود گفت: روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، غرب سواحل خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی، رگبار، رعد و برق، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی تصریح کرد: طی امشب در شرق کشور به ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید و گرد و خاک رخ  خواهد داد.

او درباره آب و هوای استان تهران هم گفت:  آسمان تهران فردا کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر، رگبار  باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. بیشترین دمای تهران به ۳۰ درجه و کمترین آن به ۱۸ درجه می رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
هفته بعد5تا8 درجه افزایش دما. گرما کم کم توراهه
آخرین اخبار