حمایت دستگاه قضا از واحدهای تولیدی

رئیس حوزه قضایی عقدا گفت: دستگاه قضا تمام تلاش خود را برای حمایت های قانونی و رفع موانع تولید و پیگیری مشکلات مرکز تولیدی و صنعتی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد حسین دهقان، رئیس حوزه قضایی عقدا در حاشیه بازدید از مجتمع تولیدی و صنعتی گفت: برای منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و تاکید رییس دستگاه قضا حمایت از تولید داخلی و همچنین رفع موانع تولید یکی از راهبردهای قوه قضاییه در دوره تحول است.

این مقام قضایی افزود: با بازدید از کارخانه ها و واحدهای تولیدی علاوه بر بررسی مشکلات موجود، برای تصمیم گیری بهتر به بخش تولیدی در گفتگوی چهره به چهره صاحبان صنعت با مسئولین ذی ربط کمک بسزایی می شود.

او تصریح کرد: دستگاه قضا با عزمی راسخ در کنار نهادهای متولی تمام تلاش خود را برای حمایت های قانونی و رفع موانع تولید و پیگیری مشکلات مرکز تولیدی و صنعتی خواهد کرد.

دهقان در رابطه با حمایت از کار و کارگر تصریح کرد: تامین شغلی کارگران یک امر ضروری است و تمام تلاش قوه قضاییه آن است که با همه ظرفیت ها برای رونق تولید و رفع موانع تلاش کند و تا جایی که امکان دارد اجازه داده نخواهد شد هیچ کارخانه و کارگاهی تعطیل شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار