عراقی‌ها در حمایت از مردم فلسطین تظاهرات کردند

هزاران شهروند عراقی در استان میسان، با برگزاری تظاهراتی حمایت خود از فلسطینیان را اعلام و حملات رژیم صهیونیستی به آنان را محکوم کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی دجله، مردم استان میسان عراق با برگزاری تظاهراتی گسترده، حمایت خود را از فلسطینیان اعلام کردند.

حیدر الساعدی، خبرنگار شبکه تلویزیونی دجله گزارش داد: هزاران تن از شهروندان استان میسان عراق با برگزاری تظاهراتی گسترده، حمایت خود را از قدس و مسجدالاقصی و حق فلسطینیان برای داشتن زندگی با عزت و کرامت در سرزمین خود، اعلام کردند. شرکت‌کنندگان پرچم فلسطین و پلاکارد‌های حاوی شعار‌های حمایت از فلسطین در دست داشتند و در حمایت از فلسطین و مسجدالاقصی شعار می‌دادند.

در ادامه گزارش آمده است: عراقی‌ها این تظاهرات را همزمان با حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و مناطق مسکونی نوار غزه برگزار کردند.

خبرنگار  دجله افزود: ملت عراق بار دیگر با اتخاذ مواضع تاریخی، حمایت خود را از ملت فلسطین و انقلاب آن علیه اشغالگران اعلام کردند و مخالفت خود را با هرگونه عادی‌سازی روابط اعلام کردند و از ملت‌های عربی و حکام آن‌ها خواستند موضع متحدی در قبال جنایات رژیم اشغالگر اتخاذ کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
مثل همیشه عراقی ها پرشور هستن
آخرین اخبار