ثبت نام مدارس هرمزگان از ابتدای خردادماه

نام نویسی اینترنتی دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید از اول خرداد آغاز می‌شود و تا پایان مرداد ماه به مدت سه ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، ایرج بیت اللهی مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: والدین با ورود به سامانه پادا به نشانی pada.medu.ir می‌توانند فرزندان خود را برای سال تحصیلی جدید نام نویسی کنند و نیازی به مراجعه حضوری به مدارس نیست.

ایرج بیت اللهی افزود: نام نویسی دانش آموزان در مدرسه محل تحصیل به صورت خودکار است و دانش آموزانی کلاس اولی و پیش دبستانی و یا دانش آموزانی که مدرسه و مقطع تحصیلی آنان تغییر می‌کند می‌توانند از طریق سامانه پادا نام نویسی کنند.

او گفت: پس از ثبت نام اینترنتی دانش آموزان، درخواست دانش آموزان در مدرسه بررسی و به خانواده‌های آن‌ها نتیجه نهایی اعلام می‌شود و در صورت تایید نهایی با توجه به وضعیت کرونایی کشورکلاس‌ها بصورت حضوری یا غیر حضوری برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید

انجام ارزیابی عملکردی در پایه‌های اول و دوم ابتدایی


مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان با توجه به ثبت نام پیش دبستانی‌ها و کلاس اولی‌ها از ابتدای خرداد ماه افزود: تمامی متولدین نیمه دوم سال۱۳۹۳ و نیمه اول سال۱۳۹۴ و منحصراً متولدین روز اول مهر ۱۳۹۴ و یا قبل از آن به شرط آن‌که سن آن‌ها از حداکثر سن مقرر در آیین‌نامه اجرایی مدارس بیشتر نباشد، می‌توانند برای سال تحصیلی آینده در پایه اول ابتدایی ثبت‌نام کنند.

بیت اللهی مدارک مورد نیاز برای ثبت نام نوآموزان پایه اول ابتدایی را اصل شناسنامه دانش‌آموز و والدین، شناسنامه سلامت و گواهینامه پایان دوره پیش‌دبستانی عنوان کرد.
هرمزگان بیش از ۴۲۰ هزار دانش آموزان در مقاطع مختلف ابتدایی، متوسطه، هنرستان و کاردانش دارد.
آخر پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.