رائول گزینه اول هواداران رئال مادرید

هواداران رئال مادرید با شرکت در یک نظرسنجی، ستاره سابق تیم خود را به عنوان جانشین زیدان انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، زین الدین زیدان، سرمربی محبوب تیم فوتبال رئال مادرید به احتمال فراوان سال آینده هدایت کهکشانی‌ها را بر عهده نخواهد داشت و رئالی‌ها باید مربی دیگری را به جای زیدان برای نیمکت هیجان انگیز خود استخدام کنند.

در روز‌های اخیر رسانه‌های اروپایی نام‌های مختلفی از جمله رائول، ستاره سابق تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید را برای جایگزینی زیدان در فصل آینده مطرح کرده اند که هیچ کدام به تایید باشگاه رئال مادرید نرسیده است و به همین دلیل سایت اسپانیایی مارکا تعدادی گزینه را به عنوان جایگزین‌های زیدان معرفی کرد و از مخاطبان خود خواست که به مربی محبوبشان برای رئال مادرید رای دهند.

در این نظرسنجی که علاوه بر رائول، مربی کنونی تیم فوتبال کاستیا، آلگری سرمربی سابق یوونتوس و یوآخیم لوو سرمربی کنونی تیم ملی آلمان نیز حضور داشتند، رائول گونزالس با اقتدار و با ۵۷ درصد از آرا به عنوان سرمربی آینده رئال مادرید از نظر هواداران این تیم اسپانیایی انتخاب شد.

در این نظرسنجی بعد از رائول، یوآخیم لوو با ۱۷ درصد و ماسیمیلیانو آلگری با ۱۰ درصد در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند و ۱۶ درصد رای دهنده‌ها نیز به مربی دیگری غیر از این ۳ سرمربی مشهور دنیای فوتبال رای داده و معتقد بوده اند که شخص دیگری باید هدایت رئال مادرید را بر عهده گیرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار