فرمانده انتظامی استان ایلام اعلام کرد؛

رویکرد اجتماعی و دانش محوری پلیس، عامل مهمی برای جلب مشارکت عمومی

سردار القاصی مهر اتخاذ رویکرد اجتماعی و دانش محوری پلیس را عامل مهمی برای جلب مشارکت عمومی و رمز موفقیت پلیس در اجرای ماموریت‌ها عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در نشست تخصصی با کارکنان معاونت اجتماعی، با تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی  گفت: نیروی انتظامی نهادی مردمی، انقلابی و یکی از سازمان‌هایی است که بیشترین ارتباط و تعامل را با اقشار مختلف اجتماعی و سازمان‌ها را دارد.

او افزود: افتخار پلیس، خدمتگزاری بی منت و صادقانه به مردم، همراه با رافت و مهربانی است، چرا که پلیس با داشتن رفتار اسلامی و پسندیده می‌تواند برای افراد جامعه یک الگوی خوب و ماندگار باشد.

سردار القاصی مهر اظهار داشت:تولید امنیت نیازمند مشارکت همگانی است، لذا از آنجا که نیروی انتظامی برای دستیابی به اهداف والای خود که همانا ایجاد آرامش روانی و امنیت شهروندان است، بیشترین ارتباط را با اقشار مختلف جامعه دارد، و تحقق این مهم فقط با همراهی و همکاری آحاد جامعه حاصل می‌شود.

او معاونت اجتماعی را یکی از قسمت‌های تاثیرگذار برای جلب مشارکت عمومی دانست و بیان کرد: تقویت تعاملات دوجانبه مردم و دستگاه‌ها با نیروی انتظامی در روند دستیابی به امنیت توسعه یافته و پایدار نقش مهمی دارد و برای تحقق جامعه محوری پلیس باید این تعاملات تقویت شوند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.