شاهین عامری به فکر لیگ است نه جام حذفی/ مسئولان تنگستان از تیم حمایت نکردند

سرمربی شاهین بندر عامری بازی مقابل پرسپولیس را سنگین خواند اما گفت که جام حذفی برایش مهم نیست، مسئول رسانه‌ای این تیم نیز از حمایت نکردن مسئولان گلایه کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رضا نظرزاده سرمربی تیم فوتبال شاهین بندر عامری در نشست خبری پس از شکست چهار بریک تیمش در برابر پرسپولیس تهران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، بیان کرد: بازی بسیار سنگینی برای تیم ما بود. ما چند بازی پرفشار در لیگ دو داریم و تمرکزمان را بیشتر روی آن بازی‌ها گذاشته بودیم. توان ما مقابل نایب قهرمان آسیا و بهترین تیم حال حاضر آسیا همین بود. بچه‌ها هر چه داشتند گذاشتند و امیدوارم از شایستگی فوتبال بوشهر دفاع کرده باشیم.

او در مورد اینکه تیمش در لحظات پایانی دچار اُفت شد، افزود: تیم پرسپولیس اگر بخواهد بازیکنی تعویض یا جابه‌جا کند، کیفیت فوتبالش تغییر نمی‌کند، ولی تیمی مثل ما وقتی یک بازیکن خوبش بیرون می‌رود، شاید نتواند کیفیت لازم را داشته باشد. این باعث می‌شود که در دقایق پایانی اُفت کنیم، ولی بیشترین دلیل من برای تعویض بازیکنان، بازی سه روز بعدمان بود که خیلی برای ما مهم است. امروز انگیزه داشتیم و دوست داشتیم از بازی لذت ببریم، ولی بازی چند روز بعدمان در لیگ دو برای ما خیلی مهم است.

سرمربی شاهین بندر عامری ادامه داد: ما فکر می‌کنید می‌گذارند تیم بندر عامری قهرمان شود؟! ما تلاش خود را کردیم و توان‌مان همین قدر بود. وقتی بازی یک - یک است و داور آن طور پنالتی می‌گیرد، بازیکن وا می‌رود. من از صحنه دور بودم و ندیدم، ولی به نظرم پنالتی نبود. بعد، جمع کردن تیم سخت شد.


بیشتر بخوانید


نظرزاده گفت: پرسپولیس را که یک روز در میان در آسیا بازی می‌کند، توانش را با ما که در لیگ دو هستیم مقایسه می‌کنید؟! توانایی تیم ما همین است. شما فکر می‌کنید ما بازیکن داشتیم و نیاوردیم؟

سرمربی تیم فوتبال شاهین بندر عامری بیان کرد: اصلاً بازی جام حذفی برای ما مهم نیست. من این را هفته پیش به بازیکنانم گفتم. قشقایی پرسپولیس را برد، الان کجاست؟ به چه دردش می‌خورد. اگر بتوانم تیمم را به لیگ دسته یک بیاورم مطرح می‌شوم و به من پیشنهاد می‌دهند. من هفته دوم به تیم آمدم و دیدم تیم جام حذفی شرکت کرده است، وگرنه در این جام شرکت نمی‌کردم. من اگر سرمربی تیمی باشم در جام حذفی شرکت نمی‌کنم. تحقیق کنید، هر تیمی از لیگ‌های پایین به مراحل بالای جام حذفی برود، لیگ را از دست می‌دهد.

نظرزاده عنوان کرد: ما در ۱۰ روز سه بازی سنگین داریم. آیا امکانش را داریم که در سه روز بچه‌ها را در استان ریکاوری کنیم؟ امکاناتی نداریم بنابراین نمی‌توانیم خطر کنیم. همین که بچه‌ها توانشان را دیدند و لذت بردند برایم کافی است. برای باشگاه هم که جام حذفی مهم نیست.
ما یک بازی در جام حذفی داشتیم که مقابل ملاثانی بود و ۶ بازیکنمان را نبردیم، اما خدا کمک کرد و پیروز شدیم.

زائری مسئول رسانه‌ای شاهین بندر عامری هم با گلایه از مسئولان گفت: ما اولین سال حضورمان در لیگ دسته دو فوتبال کشور است و تا حالا کار خیلی بزرگی انجام دادیم مدعی صعود هستیم، اما در هیچ بازی و تمرین ما مسئولی از تنگستان نیامده یک خسته نباشید بگوید. ما در اهواز با اینکه ۶ بازیکن اصلی را نداشتیم استقلال ملاثانی دسته یکی را بردیم و کار بزرگی کردیم، ولی هیچ مسئولی نیامد، اما امشب در بازی پرسپولیس مسئولان همه آمده بودند. ما تنهاترین تیم استان هستیم.

در چارچوب دیدارهای یک هشتم نهایی جام حذفی کشور امشب شاهین بندر عامری با پرسپولیس تهران در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر دیدار کردند که این بازی با نتیجه چهار بر یک به نفع سرخ‌پوشان پایان یافت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.