مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خبر داد؛

ارسال ۱۸۰ اثر به دبیرخانه جشنواره سراسری کووید ۱۹

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: ۱۸۰ اثر به دبیرخانه جشنواره سراسری داستان نویسی کووید ۱۹ ارسال شد و از این مجموع سه اثر برگزیده شد.

به  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،احمد حسین فتایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در آیین اختتامیه جشنواره سراسری داستان نویسی " کووید ۱۹" بیان کرد: در حدود پانزده ماه که از شیوع ویروس کرونا می‌گذرد، محدودیت‌های به وجود آمده فعالیت‌های فرهنگی و هنری را تحت تاثیر قرار داد و ما یک شیوه و ظرفیت جدید یعنی اجرای برنامه‌ها در فضای مجازی را تجربه کردیم که خوشبختانه جشنواره‌ها و فعالیت‌های فرهنگی، هنری دینی و قرآنی بسیار خوبی در این بستر به اجرا درآمد.

او افزود: مدافعان سلامت و کادر درمان به عنوان سربازان انقلاب اسلامی در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس از جان و دل مایه گذاشتند و لازم است در قالب فعالیت‌ها و آثار مختلف فرهنگی و هنری از ان‌ها تشکر شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان سپس با اشاره به اینکه این جشنواره در راستای ایجاد بستری برای افزایش تاب آوری جامعه که بیشتر زمان خود را در خانه می‌گذراند برگزار شده، عنوان کرد: ۱۸۰ اثر در قالب داستانک و داستان به دبیرخانه ارسال شد که در مرحله اول ۳۶ اثر را برای حضور در مسابقه معرفی و در نهایت سه اثر به عنوان برگزیده انتخاب شد که در این مراسم معرفی می‌شوند.

همچنین معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به برگزاری رویداد‌های مختلف فرهنگی در بستر فضای مجازی، گفت: تولید محتوا در راستای بومی سازی فضای مجازی یکی از مهمترین اهداف برگزاری این برنامه‌ها در بالغ بر یکسال گذشته بوده است.

رضا نیازی گفت: از ابتدای هفته آینده با همکاری انتشارات هاویر خرم آباد طرح اهداء کتاب به کتابخانه‌های باز نزدیک به ۳۰ مرکز درمانی استان آغاز خواهد شد.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.