بستر الکترونیکی انتخابات در استان اردبیل مهیاست

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: در آستانه انتخابات بستر الکترونیکی در شعبات اخذ آرا استان فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز رزمی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل افزود: در حال حاضر و در آستانه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های شهر و روستا بستر الکترونیکی در شعبات مختلف اخذ آرا پیش‌بینی و فراهم شده است.

او تصریح کرد: تنها در ۷۰ تا ۸۰ روستا و آبادی استان ما با مشکل دسترسی به سیستم یو. اچ. سی روبه‌رو خواهیم شد که قرار است از شعب همجوار امکان برقراری ارتباط مهیا شود.
رزمی گفت: در شعب اخذ رأی از هم اکنون برنامه‌ریزی شده تا امکان دسترسی به اینترنت و دستگاه‌های احراز هویت با ارائه اطلاعات دقیق مهیا شده و کاربران در این زمینه مشکلی نداشته باشند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل جایگاه استان اردبیل را در ارزیابی ملی در حوزه ارتباطات و فناوری یادآور شد و افزود: استان اردبیل جز پنج استان اول کشور در تقویت زیرساخت‌های ارتباطی است و ما تلاش می‌کنیم تا این نهضت تحول ارتباطی و اطلاعاتی را ارتقا دهیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.