حضور ایران در تورنمنت دوستانه فوتسال تایلند منتفی شد

تیم ملی فوتسال قرار بود اواخر خرداد در تورنمنت دوستانه تایلند شرکت کند، اما تایلندی‌ها نام ایران را بین تیم‌های شرکت کننده ثبت نکرده اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان برای حضوری پر قدرت در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ قرار است قبل از شروع این بازی‌ها، چند دیدار دوستانه با تیم‌های مطرح جهان برگزار کند تا با آمادگی بالایی وارد رقابت‌های قهرمانی جهان شود.

فوتسالیست‌های کشورمان ابتدا قرار بود اواخر خرداد ماه به تایلند رفته تا در تورنمنت ۸ جانبه این کشور حاضر شوند، اما گویا مسئولان فدراسیون فوتبال تایلند نام ایران را برای حضور در این بازی‌ها ثبت نکرده اند و به همین دلیل به نظر می رسد حضور تیم ملی فوتسال کشورمان در تایلند منتفی شده است.

حال این که چرا با وجود تمام هماهنگی‌هایی که از قبل انجام شده بود، تایلندی‌ها اقدام به ثبت نام ایران نکرده اند از آن دسته کار‌های بسیار عجیب است که ذهن انسان را درگیر می‌کند.

به هر حال مسئولان کمیته فوتسال باید از الان به فکر تورنمنت دوم که قرار است تیر ماه با حضور ۱۲ تیم راه یافته به جام جهانی برگزار شود، باشند تا دیگر چنین مشکلی به وجود نیاید. هر چند مسئولان کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال در روز‌های اخیر این خبر را تکذیب کرده اند، اما به نظر می‌رسد حضور فوتسالیست‌های کشورمان در تایلند منتفی است و کادر فنی تیم ملی باید ملی پوشان را برای بازی‌های دوستانه‌ای که قرار است در شیراز، مشهد، ژاپن و بلاروس برگزار شوند، آماده کند تا با آمادگی خوبی به مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ بروند.


بیشتر بخوانید


تیم ملی فوتسال کشورمان اواخر تیر ماه در ایران و به میزبانی سالن صدرای شیراز قرار است در دیداری ۶ جانبه به مصاف تیم‌های مختلف جهان برود. بعد از این بازی ملی پوشان کشورمان اواخر مرداد ماه راهی ژاپن خواهند شد تا در آن جا هم ۲ بازی دوستانه برابر این کشور برگزار کنند. در آخر هم فوتسالیست‌های کشورمان قرار است در فاصله ۲ هفته مانده به شروع جام جهانی ۲ بازی دوستانه برابر بلاروس به صورت رفت و برگشت انجام دهند.

مسابقات جام جهانی فوتسال از ۲۳ شهریور تا ۱۱ مهر ماه به میزبانی لیتوانی برگزار خواهد شد. در این دوره از رقابت‌ها ۲۴ تیم حضور دارند که در ۶ گروه ۴ تیمی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. همچنین قرعه کشی این مسابقات هم قرار است اواسط خرداد ماه در زوریخ سوئیس برگزار شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار