پیش ثبت نام مدارس غیردولتی با شهریه علی‌الحساب

رییس اداره مدارس و مراکز غیردولتی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در مدارس غیر دولتی شهریه مصوب در زمان ثبت نام اخذ و تا زمان ابلاغ مبلغ شهریه سال تحصیلی جدید، میزان شهریه با تفاهم بین مؤسسان و اولیاء تعیین می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، وحید محمودی رییس اداره مدارس و مراکز غیردولتی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان این که شیوه نامه ثبت نام تا چند روز آینده ابلاغ می‌شود، گفت: شهریه مصوب هنوز ابلاغ نشده است، اما خانواده‌ها می‌توانند مبلغ شهریه مدارس را در زمان پیش ثبت نام بین خود و مؤسسان مدارس به صورت علی الحساب توافق و تعیین کنند و قرار مالی را بعد از ابلاغ به مدارس بر اساس شهریه ابلاغی سال تحصیلی بگذارند.

او افزود: معیار‌های تعیین شهریه در مدارس غیردولتی متفاوت است ممکن است در برخی مدارس ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش یابد که اجاره بهای ملک و محل مدرسه و تعداد کارکنان آن در این زمینه موثر است.

رییس اداره مدارس و مراکز غیردولتی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: زمان ثبت نام، تا اول مهر یعنی تا قبل از شروع سال تحصیلی است و والدین برای مثال، تا قبل از شروع سال تحصیلی باید حتما بخشی از شهریه مصوب را پرداخت کنند.

محمودی درباره ثبت نام با توجه به تغییر در پایه تحصیلی گفت: بعد از این که کارنامه صادر شد دانش آموز در سامانه به صورت خودکار به پایه بالاتر می‌رود تا بتواند برای دریافت کتب سال بعد ثبت نام کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.