آغاز به کار دو مرکز واکسیناسیون بزرگ در ارومیه /۲۹ هزار نفر از مردم ارومیه واکسن کرونا دریافت کردند

رییس مرکز بهداشت ارومیه گفت: ۶۵ مرکز واکسیناسیون علیه کرونا در ارومیه دایر شده است.

خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، علی صدقیانی رییس مرکز بهداشت شهرستان ارومیه در حاشیه مراسم آغاز به کار دو مرکز بزرگ واکسیناسیون در ارومیه در گفتگو با خبرنگاران گفت: ۱۴۰ مرکز در سراسر استان آذربایجان غربی واکسیناسیون علیه کرونا را برای گروه‌های هدف انجام می‌دهند.

 او با بیان اینکه حدود ۶۵  مرکز واکسیناسیون  کرونا در شهرستان ارومیه دایر شده است، اضافه کرد: با وجود واکسیناسیون گسترده کرونا در آذربایجان غربی، تاکنون عوارض ناشایع در استان نداشته ایم.

رییس مرکز بهداشت ارومیه ادامه داد: البته موارد ابتلای خفیف به کرونا با وجود دریافت واکسن کرونا در آذربایجان غربی گزارش شده که مورد خاصی نبوده و بستری نشده اند.

صدقیانی اظهار کرد: واکسن‌های مورد استفاده در آذربایجان غربی بیشتر شامل آسترازنکا و سینوفارم است که سینوفارم شرایط بهتری دارد.

او گفت: در شهرستان ارومیه نیز حدود ۲۹ هزار نفر علیه کرونا واکسن دریافت کرده اند که این روند در حال افزایش است.

رییس مرکز بهداشت ارومیه در زمینه آغاز به کار دو مرکز واکسیناسیون بزرگ در این شهرستان نیز گفت: این دو مرکز پایگاه واکسیناسیون شقایق، واقع در خیابان ورزش، جنب ورزشگاه ۶۰۰۰ نفری، سالن ورزشی شقایق و پایگاه واکسیناسیون داخل خودرو واقع در خیابان ورزش، جنب ورزشگاه ۶۰۰۰ نفری، خیابان امنیت طلب  را شامل که همشهریان می توانند جهت دریافت واکسن کرونا با توجه به اعلام گروه‌های سنی توسط وزارت بهداشت در به این مراکز مراجعه کنند.

 تاکنون بیش از ۷۵ هزار نفر در آذربایجان غربی واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.