نماز جمعه اردبیل در مناطق نارنجی برگزار نمی‌شود

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اردبیل گفت: فریضه مهم نماز جمعه اردبیل در مناطق نارنجی برگزار نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام ناصر نصیری ،رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اردبیل گفت: براساس مجوزهای دریافتی از ستاد استانی مقابله با کرونا فریضه مهم نماز جمعه اردبیل در مناطق نارنجی اردبیل برگزار نمی‌شود و در مناطق زرد با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی برگزار می‌شود.

او افزود: درصدد هستیم برای جلوگیری از شیوع این ویروس فعلاً در  چهار شهرستان‌ با وضعیت نارنجی نماز جمعه را برپا نکنیم که در این زمینه نظر دانشگاه علوم پزشکی و نماینده ولی فقیه در استان اردبیل مبنای کار قرار گرفته است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اردبیل گفت: در مناطقی که نماز جمعه برپا می‌شود انتظار ما این است که رعایت ضوابط و اصول بهداشتی و نیز ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

نصیری ادامه داد: انتظار ما از مردم این است که در ریشه‌کردن ویروس منحوس کرونا همکاری‌های لازم را با ما داشته باشند تا فریضه نماز جمعه به‌زودی در تمامی مناطق استان برگزار شود و بتوانیم از فیض و فریضه‌های آن بهره‌مند شویم.

او اظهار کرد: سعی و تلاش ما بر این است که با فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی مناسب در راستای رعایت هر چه بیشتر مردم گام برداشته و به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.