ساماندهی شبکه‌های برق برای عبور از پیک تابستانی

شبکه‌های برق استان چهارمحال و بختیاری با محوریت عبور از پیک تابستان امسال بهینه‌سازی می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید فرهزاد مدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری، از از اجرای ششمین اقدام فراگیر بهینه‌سازی و تعمیرات شبکه‌های برق با محوریت عبور از پیک تابستان امسال در استان خبر داد.

او افزود: این اقدامات با هدف مقابله با دستگاه‌های رمز ارز غیرمجاز، تعدیل و بهینه‌سازی روشنایی معابر، کنترل آماده بکاری مولد‌های اضطراری و بررسی آماده بکاری سامانه‌های برق من و مرکز فوریت‌های ۱۲۱، درسطح استان اجرا شد.


بیشتر بخوانید


فرهزاد اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۹ مرکز غیر مجاز استخراج رمز ارز با ۳۶۹ دستگاه ماینر و توان مصرفی یک هزار و ۴۴ کیلوات شناسایی، جمع‌آوری و به مراجع قضایی معرفی شده است.

او ادامه داد: از نیمه دوم پارسال تاکنون ۲۷ هزار و ۸۱ دستگاه چراغ روشنایی معابر باتوان بالا، تعدیل و بهینه‌سازی شده که کاهش توانی معادل ۶.۴ میلیون کیلوات ساعت را در پی داشته است.

فرهزاد گفت: امسال تعداد ۴۰۷ مولد اضطراری (دیزل ژنراتور) در مراکز حساس ومهم، با هدف کنترل آماده بکاری در ایام پیک بار تابستان با موفقیت مورد آزمایش و بهره برداری قرار گرفت که از این تعداد ۲۲ دیزل ژنراتور مربوط مراکز درمانی و ۷ مولد مربوط به مراکز حیاتی است.

او افزود: بررسی وارزیابی میزان آماده بکاری سامانه‌های برق من و مرکز فوریت‌های برق ۱۲۱ نیز از جمله اهدافی بود که در این اقدام با موفقیت انجام شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار