سرمربی تیم فوتبال پاس همدان:

صبرم تمام شد! مشکلات را حل نکنید فسخ میکنم

سرمربی پاس همدان گفت: اگر تا فردا وضعیت تیم را مشخص نکنند قراردادم با باشگاه پاس همدان را فسخ میکنم و این امکان برای من فراهم است.

علی قربانی، سرمربی تیم فوتبال پاس همدان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، در رابطه با عدم سفر به همراه کاروان پاس همدان به بابلسر پیش از بازی با تیم فوتبال شهدای بابلسر در لیگ دو فوتبال کشور، گفت: دوستان ما روز‌های اول نیم فصل دوم را فراموش کرده اند که یک تیم متلاشی شده را با قرارداد‌های ۲۰۰ الی ۲۵۰ میلیونی که حتی توان پرداخت ۲۰ درصد از آن‌ها را نداشتند به من تحویل دادند.

او افزود: ۱۰ بازیکن خوب تیم را به علت نداشتن بودجه به تیم‌های دیگر فرستادم و چنین ریسک بزرگی انجام دادم و می‌بینید همین بازیکنان چه میزان در باشگاه هایشان موثر بوده اند و مس شهر بابک با سه بازیکن ما در صدر رقابت‌ها است.

 سرمربی پاس همدان مقصر اصلی مصیبت‌های پاس همدان را اداره کنندگان باشگاه پاس می‌داند و اظهار کرد: باور می‌کنید که تاکنون متوجه نشده ام اداره کننده اصلی پاس همدان کیست؟ مشکلات پاس همدان را از سوی این آقایان می‌دانم!

 قربانیافزود: به آقای سیفی (مدیرکل اداره ورزش و جوانان همدان) مشکلات تیم را می‌گویم و او این مسائل را مرتبط به آقای عظیمی (مدیرعامل باشگاه پاس همدان) می‌داند. به آقای صوفی (شهردار و رئیس هیئت فوتبال همدان) میگویم و او می‌گوید به آقای سیفی خاطرنشان کنید.

او گفت: آقای عظیمی به من گفته است که هزینه‌های بسیاری صرف تیم پاس همدان کرده ام و قرار بود بابت این هزینه‌ها به من اوراق بدهند و تاکنون نداده اند و دیگر از من کاری ساخته نیست.

سرمربی پاس همدان اضافه کرد: آقایان به دلیل چند نتیجه مثبت خیالشان راحت شده است و، چون فکر میکنند پاس همدان دیگر سقوط نمی‌کند درصد‌های مالی تیم را پرداخت نمی‌کنند. به نظر می‌رسد آقایان با اصل تیم داری مشکل دارند و فکر میکنند فقط زمانی که پاس همدان صعود کند باید قرارداد‌ها پرداخت شود.

علی قربانی بیان کرد: مشکلات اسکان و غذای تیم از سوی اداره کل ورزش و جوانان همدان حل شده است، اما این کافی نیست و درصد‌های مالی بازیکنان هم مهم است و کسانی که وظیفه پرداخت مالی باشگاه را دارند برای انجام این امر حضور پیدا کنند.

او  یادآور شد: بازیکنان ما تنها ۳۵ درصد و کادر فنی ۱۵ درصد قرارداد خود را دریافت کرده اند و اکنون در انتهای فصل هستیم.

سرمربی پاس همدان افزود: آقای علی عزیزی بازیکن غیر بومی ما حتی هزار تومان هم دریافت نکرده است. بازیکنان ما خانواده دارند وقراردادهایشان در حد ۵۰ میلیون است. دیگر مشکل مدیران با این قرارداد‌های کم چیست که پرداخت نمی‌کنند؟!

قربانی  با تلفیق احساس ناراحتی و خشم خطاب به مسئولان استانی مرتبط با پاس همدان، گفت: من از لیگ سه تیم را تحویل گرفته بودم و صبرم از آقای پاشازاده و امثالهم بالاتر بوده است و بیشتر از تمام دوستان دلسوز پاس هستم، چون برای شخصیت بخشیدن به این تیم زحمت کشیده ام، اما دیگر به شما می‌گویم که علی قربانی تا فردا رفتنی است! اگر امروز شرایط حل نشود دیگر نیستم. برای بازی با تیم شهدای بابلسر هم همراه تیم سفر نکرده ام.

او در پایان اظهار کرد: صبرم تمام شده است و مطمئن باشید که به این حرف پایبندم و این امکان در قراردادم وجود دارد تا یک طرفه فسخ کنم. زمانی که بروم سرم را بالا می‌گیرم، زیرا به وعده ام که سقوط نکردن تیم پاس بود عمل کرده ام و وجدانم از بابت این موضوع راحت است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.