عرضه Realme Watch 2 Pro در آینده‌ای نزدیک

اخبار منتشر شده در فضای مجازی خبر از عرضه ساعت هوشمند Realme Watch 2 Pro با صفحه نمایش ۱.۷۵ اینچی می‌دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gsmarena؛ شرکت Realme ماه گذشته از ۲ ساعت هوشمند خود رونمایی کرد و چندی پیش این شرکت ساعت هوشمند Realme Watch ۲ Pro خود را نیز معرفی کرد، که بسیار پیشرفته‌تر از مدل‌‎های قبلی است.

ساعت هوشمند Realme Watch ۲ Pro شباهت‌هایی با مدل وانیل واچ ۲ این شرکت دارد، اما دارای صفحه نمایش بزرگتری با ابعاد ۱.۷۵ اینچ و رزولوشن ۳۸۵ x ۳۲۰ پیکسل و روشنایی ۶۰۰ نیت است. تفاوت کلیدی دیگر بین Watch ۲ و Watch ۲ Pro شرکت ریلمی در بخش باتری این ساعت هوشمند است و ظرفیت بالای باتری این ساعت هوشمند تا ۱۴ روز می‌تواند نیروی باتری را نگه دارد.

ساعت هوشمند جدید ریلمی چه مشخصاتی دارد؟

همچنین، در حالی که Realme Watch ۲ برای ردیابی مسیر به تلفن هوشمند متصل متکی هستند، مدل Pro دارای GPS و دو ماهواره داخلی است و نیازی به یک تلفن هوشمند برای نقشه برداری از مسیر‌های تمرین شما نیست.

عرضه Realme Watch 2 Pro با صفحه نمایش 1.75 اینچی در آینده‌ای نزدیک / ظرفیت ذخیره نیرو 14 روزه در باتری ساعت هوشمند ریلمی

بهتر است بدانید که سایر مشخصات ساعت هوشمند ریلمی Watch ۲ Pro با Watch ۲ مطابقت دارد و سیستم ردیابی خواب، نظارت بر ضربان قلب، اندازه گیری سطح اکسیژن خون، یادآوری کم تحرک، یادآوری نوشیدنی و تنفس مدیتیشن نیز در این ساعت هوشمند موجود است.


بیشتر بخوانید


عرضه Realme Watch 2 Pro با صفحه نمایش 1.75 اینچی در آینده‌ای نزدیک / ظرفیت ذخیره نیرو 14 روزه در باتری ساعت هوشمند ریلمی

همچنین Watch ۲ Pro با کنترل‌های موسیقی و دوربین، تلفن یاب، پیش بینی هوا، کنترل اینترنت اشیا و مقاومت در برابر آب و گرد و غبار همراه است و علاوه بر این، ساعت هوشمند جدید ریلمی از اعلان‌های برنامه و تماس‌های ورودی به شما هشدار می‌دهد، البته شما فقط می‌توانید تماس‌ها را رد کنید، چراکه Watch ۲ Pro دارای میکروفون و بلندگو نیست تا امکان مکالمه را برای کاربران فراهم کند.

ساعت هوشمند Realme Watch ۲ Pro دارای رنگ خاکستری و نقره‌ای متالیک است که بند‌های سیلیکونی آن در رنگ‌های سیاه و خاکستری روشن عرضه می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار