کرونا ۶ قربانی دیگر در مازندران گرفت

۶ مازندرانی بر اثر ابتلا به ویروس کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ۸۵ بیمار مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و ۶ تن نیز در این مدت جان خود را از دست داده اند.

مرگ ۶ کرونایی در حوزه مازندران

دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۷۱ بیمار جدید مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه پذیرش و بستری و ۱۰۵ نفر هم با بهبودی نسبی ترخیص شدند.

او افزود: در حال حاضر ۳۹۷ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در مراکز تحت پوشش علوم پزشکی مازندران بستری بوده که از این تعداد ۹۸ بیمار بدحال با وضعیت حاد تنفسی، در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران همچنین از مرگ ۵ هم استانی بر اثر ابتلا به کووید ۱۹، در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

فوت یک کرونایی دیگر در بابل

دکتر سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره از پذیرش ۱۴ بیمار کرونایی جدید و ترخیص ۱۶ نفر با بهبودی نسبی، ۲۴ ساعت گذشته از چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه خبر داد و گفت: ۱۱۸ بیمار کرونایی هم اکنون در مراکز درمانی بابل بستری هستند.

او با اشاره به بستری بودن ۳۹ بیمار کرونایی بدحال با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های تحت پوشش بابل، افزود: یک همشهری بابلی امروز بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار