رئیس کل دادگستری زنجان خبر داد:

جلوگیری از تعطیلی ۲۱ واحد تولیدی در زنجان

صادقی نیارکی از بازگشت ۸ واحد به چرخه تولید و جلوگیری از تعطیلی ۲۱ واحد تولیدی در استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام صادقی نیارکی  رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های قوه قضاییه با همراهی و همکاری قضایی و اداری، شکل عملی و اجرایی می‌گیرد، گفت: شهرستان ابهر در اجرای برنامه‌های ابلاغی و ارتقای عملکرد حوزه‌های قضایی به‌ویژه در حمایت از تولید، صنعت و اشتغال زندانیان که مورد تأکید رییس قوه قضائیه نیز است، موفق عمل کرده است.


او  با تأکید بر این که منصب قضا و امر قضاوت، یک منصب الهی است، افزود: ما باید شکرگزار باشیم که در این منصب برای اجرای عدالت و احقاق حق خدمت می‌کنیم چراکه این منصب برای دادرسی عادلانه، دارای اجر الهی است.


رئیس کل دادگستری استان زنجان ادامه داد: اجرای دقیق و به موقع برنامه‌های ابلاغی، با یکپارچگی مدیران محقق می‌شود که وجود این امر در حوزه قضایی ابهر بسیار ارزشمند است.

رئیس شورای قضایی استان زنجان گفت: دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال با قدرت و جدیت مضاعف، از تولید حمایت و مانع زدایی می‌کند و این یک تکلیف قانونی و شرعی است.


او با بیان اینکه پارسال به رغم شرایط کرونایی و محدودیت‌های ناشی از آن، شاهد افزایش ۲۰ درصدی در ارائه خدمات به مردم، در دادگستری استان زنجان بودیم، گفت: نتیجه این اقدامات، کاهش آمار ورودی زندان‌ها، استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس و رسیدگی به امور زندانیان بود که اثرات بسیار چشمگیری داشت.


رئیس شورای قضایی استان زنجان در پاسخ به دغدغه‌ها و نگرانی‌های امام جمعه ابهر، در خصوص حل مشکل منطقه شریف آباد و عمید آباد،گفت: تلاش مجموعه بر این است که این مشکلات با داوری و میانجیگری برطرف شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.