ترس نتانیاهو از پهپاد ایرانی + فیلم

بنیامین نتانیاهو، ایران را تکیه گاه کشورهای مظلوم و مانع ستیزه جویی‌های رژیم صهیونیستی دانست.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، درباره حمایت ایران از مردم مظلوم فلسطین و جنبش جهاد اسلامی، گفت: ایران، حامی و تکیه گاه اصلی حماس و جنبش جهاد اسلامی در غزه است و چندی پیش نیز، یک پهپاد مسلح را از عراق یا سوریه به سمت اسرائیل فرستاده است.

 

 


بیشتر بخوانید:


 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۳:۴۴ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
اعوذ بالله من الشيطان الرجيم
بسم الله الرحمن الرحيم
سُبْحَانَ الَّذِي أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَيْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الأَقْصَى الَّذِي بَارَكْنَا حَوْلَهُ لِنُرِيَهُ مِنْ آيَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ البَصِيرُ .
پاك و منزّه است آن (خدايي ) كه بنده اش را از مسجدالحرام تا مسجدالاقصي كه اطرافش را بركت داده ايم شبانه برد، تا از نشانه هاي خود به او نشان دهيم . همانا او شنوا و بيناست .
نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین .
" صدق الله العظیم " و " صدق الله العلی العظیم". لبیک یا رسول الله ص .
مقاومت اسلامی فلسطین باید پر قدرت ورود کند و هر کنشی را با شدیدترین واکنش در قدس شریف مسجد القصی مطهر و نورانی پاسخشان دهد حیدروار مقتدرانه و قدرتمندانه و غیرتمندانه و سلحشورانه خیبر کنشون کنید این صهیونیستهای خار نکبت خبیث نژادپرستان غاصبین را تا بفهمند دیگر دوران بزن بگیر ببند ببر بازداشت کردن اسیر کردن یک طرفه ناجوانمردانه در سر تا سر فلسطین اشغالی و قدس شریف گذشته . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر و عمل بموقع و تمام کننده .
Iran (Islamic Republic of)
tat
۱۳:۳۰ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
حیف از کفتار و لاشخور که با تو نسبت داده شود . کفتار و لاشخور باعت با لاشخوری باعث جلوگیری از شیوع بیماری می شوند . ولی شما خود بیماری و انگل هستی . خداوند ریشه شما ها را بخشکاند
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۵۰ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
بازم یه چیزی برداشته دستش و معرکه میگیره؟
آخرین اخبار