معرفی رئیس جدید بیمارستان محلاتی تبریز

رئیس جدید بیمارستان شهید محلاتی تبریز در آیینی با حضور معاون بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،معاون بهداری نیروی زمینی سپاه در  مراسم معرفی رئیس جدید بیمارستان محلاتی تبریز با اشاره به اینکه باید تا سال ۱۴۰۴ در قدرت تحرک، سرعت، دقت و بهره برداری پزشکی در محیط به رتبه برتر برسیم  گفت: در یک چشم انداز مشخص باید جزو ۵ نیروی زمینی برتر منطقه در آموزش بهیاری شویم.

او با تاکید بر اینکه باید قدرت تحرک پذیری را در مواقع بحران  افزایش دهیم گفت: بیمارستان شهید محلاتی تبریز در ایام کرونا علاوه بر تبریز در بابل و مهاباد خوش درخشید و این بیمارستان جزو ۱۰ بیمارستان برتر کشور انتخاب شد.

سردار عابدین خرم فرمانده سپاه عاشورا هم با اشاره به خدمات ارزشمند بیمارستان شهید محلاتی در دوران کرونا گفت: توانمندی این بیمارستان در شمال غرب کشور اثبات شده است و می‌تواند در مواقع حساس و مهم به موقع در میدان عمل حضور یابد.

سردار عابدین خرم با تبریک پیروزی عزتمندانه مقاومت فلسطین در برابر اسرائیل کودک کش گفت: فلسطین به عنوان استخوان در گلوی استکبار  در برابر دشمن صهیونیستی ایستاده است.

او افزود: تصور پیروزی فلسطینی‌ها در برابر رژیم صهیونیستیِ تا بن دندان مسلح با پشتوانه آمریکا باورکردنی نبود و این پیروزی معجزه گونه است.

در این مراسم  علیرضا هادی به عنوان رئیس جدید بیمارستان شهید محلاتی نیروی زمینی سپاه در تبریز معرفی و از خدمات سید وحید سیدحسینی تجلیل شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.