فرماندار خاش:

انتخابات ۱۴۰۰ نشان‌دهنده اقتدار ملی است

فرماندار خاش گفت: انتخابات ١۴٠٠ از حیث داخلی و بین‌المللی نشان‌دهنده اقتدار ملی و دارای اهمیت زیادی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، صاحب گل صالحی فرماندار خاش در نشست شورای اداری خاش ضمن تبریک پیروزی مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و گرامیداشت هفته ایثار و مقاومت گفت: حضور پر شور و مشارکت بالای مردم در انتخابات در شرایط کنونی کشور بسیار مهم است.

وی افزود: رویکرد وزارت کشور در برگزاری قانون‌مداری و بی‌طرفی مجریان انتخابات بوده و تاکید بر رعایت این اصل به مدیران دستگاه‌های اجرایی و تلاش در جهت مشارکت حداکثری مردم است.

فرماندار خاش با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان با تجهیزات، امکانات خودرویی و نیروی انسانی همکاری لازم برای  برگزاری انتخابات را داشته باشند تصریح کرد: تلاش همه مدیران بر تولید رضایت و جلوگیری از نارضایتی بین مردم باشد و در این خصوص از تمام ظرفیت استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: در فصل بودجه هستیم که با تلاش استاندار و مجموعه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و  توجه خاص  رهبر معظم انقلاب و دولت  بودجه  سیستان و بلوچستان حدود  چهار برابر شده که تحولی بزرگ را در منطقه شاهد خواهیم بود.

صالحی با بیان اینکه پروژه‌های کلان عمرانی خاش (راه‌آهن،گازرسانی و جاده دوبانده) در حال انجام بوده که طبق جدول زمان‌بندی پیش‌بینی شده بهره‌برداری خواهند شد افزود: انتظار داریم مدیران در بحث بودجه مطالبه‌گری کنند و تمام تلاش خود را جهت اتمام پروژه‌های نیمه تمام بکار گیرند.

وی اظهارداشت: برنامه‌ریزی لازم جهت مصرف بهینه آب و برق شهرستان خاش در فصل گرما و نیز اقدامات لازم جهت جلوگیری از قطعی آب و برق در مناطق دچار بحران اتخاذ  شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار