انتخابات ۲۸ خرداد لیله القدر نظام است

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات سرنوشت کشور را رقم خواهد زد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، غلامعلی دهشیری، در آئین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان اردکان گفت: یکی از اهداف حکومت اسلامی استقرار مراجعی برای اجرای قوانین، احقاق حق، ابطال باطل و اجرای عدالت است که در نظام جمهوری اسلامی قوه قضائیه به عنوان مظهر عدل و داد، پشتیبان حقوق فردی و اجتماعی و همچنین مجری عدالت این رسالت را بر عهده دارد.

او با بیان اینکه صرفا رسالت دستگاه قضا، قضاوت نیست افزود: قضاوت تنها یکی از ابعاد مهم دستگاه قضاست که در دادگاه‌ها و محاکم تجلی می‌یابد.

دهشیری تصریح کرد: رسالت دیگر دستگاه قضا نظارت است که از طریق نهاد‌های نظارتی، دیوان عدالت اداری و سازمان بازرسی این رسالت انجام می شود.

رئیس کل دادگستری استان یزد افزود: پیشگیری از وقوع جرم، گسترش عدل و احیای حقوق عامه از دیگر رسالت‌های دستگاه قضاست که در دوران تحول به صورت جدید تری پیگیری می‌شود.

دهشیری با اشاره به آزمون بزرگ انتخابات گفت: انتخابات ۲۸ خرداد ماه لیله القدر نظام است و قطعا مردم بار دیگر پرشور و با مشارکت حداکثری در انتخابات حاضر خواهند شد و سرنوشت خود و کشور را به خوبی رقم خواهند زد.
او افزود: مشارکت بالای مردم در انتخابات پیش رو تامین کننده امنیت و قدرت برای کشور در عرصه‌های بین المللی و از سوی دیگر تقویت کننده انسجام و وحدت در درون کشور است.
رئیس کل دادگستری استان در پایان با اشاره به ویژگی‌های خاص شهرستان اردکان گفت: رشد و گسترش برخی از صنایع که بعضا همسو با محیط زیست نیستند و مهاجر پذیر بودن این شهرستان از جمله چالش‌هایی است که باید با برنامه ریزی دقیق وحساب شده از این چالش‌ها به عنوان فرصت بهره برد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار