۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۳ خرداد ماه)

در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های این هفته، باز هم شیائومی در رقابت با سامسونگ این شرکت را شکست داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هفته طبق معمول روال چند هفته اخیر شرکت شیائومی حضور پررنگ و قدرتمندی داشته و نکته جالب هم، حضور ۳ گوشی هوشمند جدید در جدول است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو شیائومی باز هم مطابق هفته قبل، در صدر ایستاده و خیال تنزل رتبه ندارد. اما برادر کوچکتر این گوشی یعنی Redmi Note ۱۰ یک پله افت داشته و از جایگاه دوم هفته قبل به جایگاه سوم رسیده است. اما در بین این دو گوشی، دیگر گوشی شیائومی که اخیرا هم معرفی شده و جدید است، یعنی گوشی Poco M۳ Pro ۵G رده دوم را تصاحب کرده و بین دو گوشی نوت ۱۰ هم تیمی اش فاصله انداخته است.

در ادامه گوشی Poco X۳ Pro در رده چهارم ایستاده و بدون تغییر نسبت به هفته قبل، در این جایگاه دیده می‌شود. اما دیگر گوشی شرکت شیائومی یعنی Poco F۳ یک پله صعود را تجربه کرده تا هم به جایگاه پنجم دست پیدا کند و هم باعث شود که نیمه بالایی جدول تماما در اختیار شرکت چینی شیائومی قرار داشته باشد.

حضور گوشی های جدید در جمع پرطرفدارترین گوشی های هفته

نکته تکراری این هفته‌ها قرارگیری گوشی‌های سامسونگ پایین‌تر از گوشی‌های نشان شیائومی است. در جدول پرطرفدارترین گوشی‌های این هفته تلفن همراه گلکسی S۲۱ Ultra ۵G سامسونگ یک پله صعود را به خود دیده و از رده هفتم به رده ششم رسیده است. اما در مقابل گوشی Galaxy A۷۲ سامسونگ که در رده پنجم هفته قبل جای گرفته بود، به رده هفتم سقوط کرده است تا بالاتر از گوشی هم تیمی اش یعنی Galaxy A۱۲ قرار بگیرد. گلکسی A۱۲ سامسونگ هفته قبل نهم بود و این هفته رده ۸ را تحویل گرفته است.

اما در نهایت به دو گوشی که به تازگی به فهرست ما راه یافته اند می‌رسیم. گوشی ZTE nubia Z۳۰ Pro که در رده نهم جای گرفته و گوشی پیکسل ۶ پرو شرکت گوگل که در رده دهم قرار گرفته است. حالا باید دید هفته بعد این گوشی‌ها چقدر صعود خواهند داشت.

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۳ خرداد ماه) 2

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۳ خرداد ماه) 3


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.