حسین پور: تیم‌های ما باید یاد بگیرند که به قرارداد‌های خود پایبند باشند

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره تاثیر ورود انجمن‌های حقوقی به ورزش کشورمان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایمان حسین پور، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره کمک های انجمن حقوق ورزشی به باشگاه های کشورمان اظهار کرد: انجمن های حقوق ورزشی برای کمک به تمام فدراسیون ها و تیم های ورزشی ایجاد شده اند. به عنوان مثال در تیم های ورزشی ما گاهی اوقات قراردادها درست بسته نمی شوند و بعضی اوقات نیاز است که قراردادها را یکسان سازی کنیم و اتفاق نیفتادن این موضوع می تواند شرایط را برای تیم های کوچک سخت کند.

او ادامه داد: انجمن حقوق ورزشی هم در یکسان سازی قراردادها کمک می کند و هم در مباحث بین المللی حضور این انجمن می تواند بسیار پر فایده و کمک کننده باشد.

حسین پور افزود: بیشتر اوقات در پرونده های بین المللی اجرا نکردن مفاد قرارداد مشکل ساز است؛ وقتی تیم های ما پول مربی و بازیکن را پرداخت نمی کنند، مشکل شیوه بستن قرارداد نیست؛ بلکه مشکل پرداخت نکردن پول آن شخص است. ما باید یاد بگیریم که به قراردادهای خود پایبند باشیم و مباحث حقوقی را به درستی به کار ببریم .

او ادامه داد: باشگاه های ما باید بدانند که اگر توانایی جذب بازیکنی را ندارند، نباید او را جذب کنند تا بعدها این ناتوانی برای تیم ها مشکل ساز نشود. 

حسین پور درباره پرداخت به صورت ریالی به بازیکنان خارجی گفت : بازیکنان خارجی باید این موضوع را بپذیرند و به نظر بازیکنان خارجی به هیچ وجه این موضوع را نمی پذیرند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس ، مشاور ، حقوقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار