شعرواره بشردوستی چه می‌گوید؟

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر خوزستان اهداف و محورهای برگزاری شعرواره بشردوستی و نتایج نهایی حاصل از آن را تشریح کرد.

رقیه حاجی پور معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پیشنهاد برگزاری شعرواره بشردوستی پارسال از طرف میرزاوند یکی از اعضای خوش ذوق، هنرمند و داوطلب در جمعیت هلال احمر ارائه شد.

او هدف از برگزاری این شعرواره را که با همکاری و همراهی دانشگاه چمران اهواز و دانشگاه آزاد واحد دزفول کار خود را آغاز کرد، ترویج فرهنگ بشردوستی و نوعدوستی بین جوانان داوطلب جمعیت هلال احمر، پرسنل و خانواده آنها، ایجاد نوعدوستی بین جوانان و آحاد جامعه، ترویج فرهنگ از خودگذشتگی با تاسی از فداکاری‌های مدافعان سلامت و مدافعان حرم، ترویج آموزه‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی و در نتیجه بالابردن فرهنگ تاب آوری عنوان کرد.

حاجی پور با بیان اینکه شعرواره بشردوستی با ۲ موضوع "بشردوستی" و "موضوع‌های آزاد" برنامه ریزی شده است، اظهار داشت: "فرهنگسازی و ترویج فرهنگ نوعدوستی"، "جلوه‌های بشردوستی در قرآن و سیره اهل بیت (ع) "، "جلوه‌های ایثار و فداکاری و مهربانی در جامعه"، "آگاهی بخشی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی و تاب آوری"، "خدمات مدافعان سلامت، کادر درمان و کادر امدادی" از موضوعات پیش بینی شده برای این شعرواره به شمار می‌روند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.