شاهین طبع: به چند تیم خوب اروپایی درخواست بازی دوستانه داده ایم/ حامد حدادی در حال مداوا است

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در حاشیه تمرین تیم ملی اظهار داشت: آغاز تمرینات با غیبت چند بازیکن مواجه شد، زیرا چند بازیکن مصدوم بودند و چند نفر نیز از خارج از کشور به اردو اضافه شدند.

او افزود: بعضی از بازیکنان با تاخیر به تمرینات اضافه شدند زیرا باید مرحله دوم واکسن کرونا را در خارج از کشور پشت سر می‌گذاشتند. با این وجود از روز شنبه تمرینات شکل کامل‌ تری به خود گرفت. حامد حدادی در حال مداوای مصدومیت زانوی خود است، اما شرایط بهتری دارد.

شاهین طبع در خصوص برنامه تیم ملی قبل از شروع مسابقات المپیک توکیو، گفت: ۱۸ خرداد ماه به اردن اعزام می‌شویم تا در پنجره سوم مقدماتی کاپ آسیا شرکت کنیم. در این پنجره با تیم‌های قطر و عربستان دیدار خواهیم کرد. هنوز در خصوص اینکه بعد از این مسابقات به ژاپن برویم یا به ایران برگردیم، تصمیم گیری نکرده ایم. قرار است در ژاپن نیز ۳ بازی تدارکاتی انجام دهیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ادامه داد: هنوز برنامه‌ ریزی دقیقی برای حضور در المپیک نداشته ایم، زیرا دوم تا هفتم تیرماه ۴ تیم نهایی المپیک مشخص می‌شوند به همین دلیل وضعیت تیم‌های دیگر برای بازی‌های تدارکاتی مشخص نیست. از چند تیم خوب اروپایی دعوت کرده ایم تا در ایران با ما بازی کنند. امیدوارم تا شروع مسابقات المپیک، بازی تدارکاتی داشته باشیم. بعد از المپیک هم کاپ آسیا در اندونزی را در پیش داریم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در مورد کیفیت پویان جلال پور بازیکن دورگه تیم ملی بسکتبال، عنوان کرد: از نظر من پویان جلال پور بازیکن خوبی است. او باید با شرایط بسکتبال ما آشنا شود تا شرایط بهتری پیدا کند. البته حضور در اردو به معنای انتخاب شدن نیست و این موضوع به روند اردو و تمرینات بستگی دارد.

او اضافه کرد: اصلی‌ترین معیار برای اینکه بازیکنان به تیم ملی دعوت شوند، بازی‌های لیگ است. بازی‌هایی که کیفیت آن‌ها بالاتر بوده، مهم‌تر هستند و در دعوت از بازیکنان تاثیر بیشتری داشته اند. البته  احتمال دعوت از نفرات جدید هم وجود دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار