مدیر کل ورزش و جوانان ایلام خبر داد؛

تامین اعتبار ۸۰ میلیارد ریالی برای تکمیل استادیوم شهدای چوار

علی شائی گفت: ۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی جهت تکمیل استادیوم شهدای چوار مصوب شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، مدیر کل ورزش و جوانان ایلام به همراه فرماندار چوار از استادیوم شهدای چوار و تمرینات مدرسه فوتبال شمسا بازدید کرد.

مظفر علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان ایلام فعالیت مدارس فوتبال را موجب نشاط اجتماعی دانست و عنوان کرد : کودک فعال و سالم افتخاری برای پدر و مادر است و هر پدر و مادری سعی می‌کند در حد امکان بچه‌های خود را درگیر فعالیت‌های رشد سالم از جمله ورزش محبوب فوتبال کند.

او افزود: اگرچه بسیاری از والدین این ورزش را فقط به عنوان یک فعالیت سرگرم کننده در نظر می‌گیرند، اما فوتبال فراتر از یک کار سرگرم کننده است و علاوه بر ارائه تجربه سرگرمی، دارای مزایای بی شماری است که به رفاه عمومی و رشد کودک کمک می‌کند.

علی شائی ادامه داد : درگیرکردن کودکان در ورزشی مانند فوتبال به آن‌ها کمک می‌کند تا با دیگران به صورت باز برخورد کنند و حالت تدافعی و بسته نداشته باشند و حتی دوست شوند و این موضوع سبب افزایش مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی آن‌ها می‌شود، زیرا آن‌ها در یک تیم بازی می‌کنند.

علیشائی در این دیدار از تصویب بودجه موردنظر جهت تکمیل استادیوم شهدای چوار خبر داد و گفت : ۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی جهت تکمیل این استادیوم مصوب شده و به زودی کار حصارکشی، ساخت سکو، رختکن و ساختمان هیات فوتبال آغاز خواهد شد و به یاری خداوند ورزشگاهی در شان شهدای گرانقدر این منطقه تحویل جامعه ورزش شهرستان خواهد شد.

کمالوندی فرماندار چوار نیز در این دیدار فعالیت مدارس فوتبال را موجب ترویج فرهنگ قهرمانی دانست و عنوان کرد: قطعا با حمایت از این مدارس فوتبال، در آینده‌ای نزدیک می‌توان با استفاده از استعداد‌های درخشان شهرستان، شاهد درخشش جوانان این منطقه در سطح کشوری و ملی باشیم.

گفتنی است امروز با مساعدت مدیر کل ورزش و جوانان استان، یک‌دستگاه آبسردکن در محل استادیوم شهدای چوار تعبیه شد.

در این دیدار، معاون اداره کل ورزش و جوانان، بخشدار مرکزی، رئیس ورزش و جوانان شهرستان چوار و جمعی از ورزشکاران شهرستان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.