انبارهایتان را قفل کنید سارقان در کمین هستند

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: نداشتن قفل و ایمنی بیشترین علت سرقت از انبار ها است.

خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حسینی رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت انبار در مناطق مختلف شهر دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: پس از بررسی‌های اولیه تعدادی از سارقان سابقه دار و حرفه‌ای دستگیر شدند که اکثر آنان به سهل انگاری خود افراد در باز بودن درب انبار اشاره داشتند.

حسینی بیان کرد: ایمن سازی انبار‌ها نه هزینه بر است و نه وقت گیر، اما بسیاری از افراد در این زمینه تعلل کرده و وقتی گرفتار می‌شوند، به این نتیجه می‌رسند تا انبار خود را ایمن کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: برای پیشگیری از این گونه سرقت‌ها بهتر است افراد درب انبار را قفل کرده و پنجره‌ها را ببندند.

او افزود:به منظور ایمنی بیشتر برای در ورودی منزل حتما از قفل‌های با استحکام بالا و استاندارد استفاده کنند و بعد ازوقوع سرقت به هیچ وسیله‌ای تارسیدن پلیس دست نزنند.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۰۶ خرداد ۱۴۰۰
جنس احتکار شده عاقبت دزدیده می شود
Iran (Islamic Republic of)
دانایی رمز امنیت
۱۶:۵۷ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
دستگیری سارقین اهمیت چندانی نداره چون نه تنها الان دیگه پول، طلا و ارز سرقت میکند که فوری خرجش میکنند و چیزی برای خسارت دادن ندارند بلکه مشکلات روحی روانی ناشی از ورود سارقین هرگز قابل جبران نخواهد بود، پس به جای ناله و نفرین و مقصر دونستن همه غیر از خودتون، قبل از اینکه دزد بیاد سراغتون، قفل ضد دیلم روی درب نصب کنید و حفاظ ضد دیلم هم مقابل بالکن و پنجرها که نه تنها وقتی منزل نیستید بلکه حتی وقتی در حال استراحت، تماشای تلویزیون یا استحمام هم هستید، هیچ دزدی بدون هیچ اما و اگری نتونه وارد بشه