رئیس ستاد انتخابات استان همدان:

انتشار اخبار غیرواقعی انتخاباتی در فضای مجازی پیگرد دارد

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت: با عاملان هر گونه تخریب و انتشار اخبار غیرواقعی انتخاباتی در فضای مجازی برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مصطفی آزادبخت,معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه با عاملان هر گونه تخریب و انتشار اخبار غیرواقعی انتخاباتی در فضای مجازی برخورد خواهد شد.گفت: همه برنامه‌ها باید با مجوز فرمانداری و بر اساس قانون صورت گیرد.

او در جلسه ستاد انتخابات و امنیت استان با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه شرعی، ملی و قانونی است اظهار کرد: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در استان همدان را داریم.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه همه باهم برای برگزاری انتخابات پرشور تلاش کنیم گفت: تبلیغات همراه با در نظر گرفتن شیوه نامه های  بهداشتی به ستاد‌های انتخاباتی در استان ابلاغ خواهد شد.

 آزادبخت با تأکید بر آمادگی کامل دستگاه‌های امنیتی و انتظامی برای برگزاری انتخابات در استان همدان و همکاری و تعامل خوب با ستاد انتخابات استان افزود: هرگونه تجمع باید از فرمانداری‌ها مجوز داشته باشد و همه برنامه‌ها باید با مجوز فرمانداری و بر اساس قانون صورت گیرد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.