فرماندار ارومیه:

با تخلفات احتمالی نامزد‌ها مطابق مقررات برخورد خواهد شد

فرماندار ارومیه گفت: برگزاری هرگونه تجمع مردمی در اماکن مسقف ممنوع بوده و طبق مصوبات ستاد کرونا، سخنرانی احتمالی نامزد‌های انتخاباتی باید در مکان‌های روباز انجام شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  رسول مقابلی فرماندار ارومیه در نشست فرمانداران با محوریت انتخابات، با اشاره به نقش و جایگاه انتخابات در قانون اساسی گفت: انتخابات ۱۴۰۰ به عنوان یک رویداد مهم در کشور، سرنوشت آتی مملکت، مردم و حتی جریانات سیاسی را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

مقابلی  افزود: ستاد انتخابات شهرستان تمامی تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی را پیش بینی کرده است.

او با اشاره به برگزاری انتخابات شورای شهر ارومیه به صورت الکترونیکی خاطرنشان کرد: در راستای جلب رضایت و آسایش مردم، تعداد حوزه‌های رای گیری و همچنین صندوق‌های سیار در این دوره به میزان قابل توجهی در شهرستان افزایش یافته است.

فرماندار ارومیه رعایت قوانین انتخابات و دستورالعمل‌های بهداشتی توسط نامزد‌ها و ستاد‌های آن‌ها را نیز ضروری دانسته و افزود: برگزاری هرگونه تجمع مردمی در اماکن مسقف ممنوع بوده و طبق مصوبات ستاد کرونا، سخنرانی احتمالی نامزد‌های انتخاباتی باید در مکان‌های روباز انجام شود.

مقابلی در پایان تصریح کرد: تیم‌های نظارتی و امحای ستاد انتخابات شهرستان به صورت مستمر فعالیت‌های انتخاباتی نامزد‌ها را رصد کرده و با تخلفات احتمالی مطابق مقررات برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.