افزایش حقوق مستمری بگیران بهزیستی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: حقوق مستمری بگیران تحت پوشش این نهاد در استان، به ۲۰ درصد حداقل دریافتی از وزارت کار افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نرگس عسگری مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۴۸ هزار خانوار تحت حمایت این نهاد هستند که از این تعداد ۱۴ هزار و ۸۸۵ نفر مستمری ماهانه دریافت می‌کنند.

او افزود: با تحقق ماده ۷۹ قانون برنامه ششم توسعه، از اردیبهشت ماه امسال مستمری ۱۴ هزار و ۸۸۵ مددجوی تحت حمایت بهزیستی در استان بر اساس نفرات خانوار از سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تا ۱۱ میلیون ریال پرداخت می‌شود.


بیشتر بخوانید


عسگری اضافه کرد: حقوق مستمری بگیران تحت پوشش بهزیستی استان به ۲۰ درصد حداقل دریافتی از وزارت کار افزایش یافت که نسبت به قبل بر حسب تعداد اعضای خانوار به هفت تا ۱۱ برابر افزایش یافته است.

او گفت: برای اولین بار، ماده ۷۹ قانون برنامه ششم توسعه در خصوص مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) به میزان ۲۰ درصد حداقل دستمزد کارگران تحقق پیدا کرد.

عسگری ادامه داد: مستمری اردیبهشت‌ماه امسال، با اعمال افزایشی به میزان هفت تا ۱۱ برابر مستمری قبلی پرداخت و مابه‌التفاوت مستمری فروردین‌ماه نیز پس از تامین اعتبار پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/ع

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار