مبادله دخیا و اوبلاک، راه حل سولسشیر برای قهرمانی

منچستریونایتد به دنبال جذب دروازه بان اسلوونیایی اتلتیکومادرید است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سان، مربیان تیم فوتبال منچستریونایتد و در راس آن‌ها سرمربی این تیم سولسشیر به دنبال جذب و یا حتی مبادله دروازه بان اسپانیایی خود داوید دخیا با دروازه بان تیم فوتبال اتلتیکو مادرید، یان اوبلاک هستند.

با توجه به گزارش این رسانه، منچستری‌ها امیدوارند اتلتیکو مادرید دخیا را به عنوان بخشی از مبلغ قرارداد این دروازه بان گران قیمت (یان اوبلاک) بپذیرد تا شیاطین سرخ بتوانند با قیمتی ارزان‌تر اوبلاک را به اولدترافورد بیاورند. یان اوبلاک اکنون در بازار نقل و انتقالات ارزشی بیش از ۹۰ میلیون دلار دارد و این موضوع می‌تواند جذب او را برای سایر تیم‌های اروپایی سخت کند.

داوید دخیا که سابقه حضور در باشگاه اتلتیکو مادرید را دارد، در این فصل از مسابقات اروپایی و لیگ جزیره عملکرد خوبی را از خود به نمایش نگذاشت و یکی از دلایل ناموفق بودن منچستری‌ها در این فصل از فوتبال اروپا بود.

دخیای ۳۰ ساله ضعیف‌ترین عملکرد خود را در این فصل در مسابقه آخر تیم فوتبال منچستریونایتد ثبت کرد و در بازی مقابل تیم فوتبال ویارئال در فینال لیگ اروپا که بازی به ضربات پنالتی کشیده شد، هیچ کدام از ۱۱ پنالتی تیم حریف را نتوانست مهار کند و با از دست دادن پنالتی خود باعث قهرمانی تیم کشورش، ویارئال اسپانیا شد.

دخیا اکنون در اردوی تیم ملی اسپانیا حضور دارد و خود را برای مسابقات قهرمانی اروپا آماده می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.