برند تجاری Luban، خط تولید جدید شرکت هوآوی

شرکت چینی هوآوی با الهام گرفتن از اساطیر این کشور یک نام تجاری جدید برای خود ثبت کرده که هنوز مشخص نیست برای تولید کدام محصول از آن استفاده خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از گیز مو چاینا؛ شرکت هوآوی به تازگی برند تجاری جدیدی را با نام Luban را ثبت کرده، ولی هنوز مشخص نیست که قصد دارد چه محصولاتی را با این نام تولید کند. این شرکت در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ درخواست ثبت این علامت تجاری را ارائه داد که در طبقه بندی بین المللی ۹ ابزار علمی طبقه بندی شده است.


بیشتر بخوانید


نام Luban برگرفته از چیست؟

طبق گزارش ITHome، هوآوی در ۱۹ دسامبر سال ۲۰۲۰ علامت تجاری Huawei Luban را با موفقیت به ثبت رسانده بود. نام تجاری Luban برگرفته از عناصر فرهنگی مهم چین و شخصیت تاریخی لو بان است که از او به عنوان مبتکر معماری چین یاد می‌شود و گفته شده که مهندس و مخترع هم بوده است. شرکت هوآوی برای نامگذاری‌های جدید برند و محصولات خود از اسامی مانند «Kirin» «Kunpeng» و «Hongmeng» نیز استفاده کرده که همگی از اسطوره‌های کشور چین بوده اند. هنوز مشخص نیست که در کدام خط تولید از برند تجاری Luban استفاده خواهد شد. 

برند تجاری Luban، خط تولید جدید شرکت هوآوی

تولید گوشی Nova 8 با نام و طرحی جدید

در اوایل سال جاری، این شرکت نسخه پرو گوشی Nova 8 را با نام King of Glory Edition راه اندازی کرد که از طراحی جالب و تم متفاوت UI برخوردار است. در طراحی قسمت پشتی این گوشی هوشمند از رنگ بنفش استفاده شده و در قسمت بالای آن شخصیت Luban حک شده است.

جدا از طراحی، سایر مشخصات و جزئیات این گوشی شبیه به نسخه پایه Nova 8 بود؛ بنابراین، می‌توان انتظار داشت هوآوی نسخه خاصی از دستگاه‌های فعلی خود را به بازار عرضه کند، اما علامت تجاری جدید نشان می‌دهد که این شرکت می‌تواند روی یک مجموعه مستقل که دارای طراحی متمایز نسبت به محصولات کنونی این شرکت است، کار کند. اگرچه، این فقط حدس و گمان است و هنوز تایید نشده و باید منتظر اعلامیه‌های رسمی این شرکت بود.

گفتنی است که شرکت چینی هوآوی دو نام تجاری Novabook و NovaPad را ماه گذشته به ثبت رساند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار