برای نخستین بار در شمال کشور

برگزاری مناظره‌های انتخاباتی در بستر اینترنت + فیلم

برای نخستین بار در شمال کشور مناظره‌های انتخاباتی برای گرم کردن تنور انتخابات به صورت اینترنتی در مازندران کلید خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در حاشیه بازدید از استودیو ضبط برنامه اینترنتی مناظره ،گفت: رسانه نگاران مازندرانی باید تلاش داشته باشند تا با دعوت مردم به حضور در انتخابات میزان مشارکت افزایش یابد.

او با اشاره بر کلیدواژه‌ای که توسط دشمنان ایران در فضای مجازی مبنی بر عدم حضور در انتخابات منتشر می‌شود، گفت: رسانه‌های معاند بر روی کلید واژه تحریم انتخابات تمرکز رسانه‌ای کرده اند و قصد دارند با تکرار این کلید واژه یاس و ناامیدی را در مردم افزایش دهند، اما رسانه‌های داخلی باید تلاش کنند مردم با همه سلایق در انتخابات مشارکت داشته باشند.

عباس زارع ادامه داد: فضای مجازی بستر مناسبی است تا همکاران رسانه‌ای و کنشگران سیاسی و اجتماعی با تولید محتوا دقیق و وثیق مردم را در انتخاب فرد اصلح هدایت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، افزود: برای نخستین بار در شمال کشور پایگاه خبری کاسپین ۲۴ توانست با مجوز این اداره کل برنامه "مناظره" را با حضور احزاب و فعالان سیاسی با کیفیت عالی برگزار و با بیش از ۴۰ هزار بازدید در دو برنامه توانست فضای انتخاباتی مازندران را دگرگون نماید.

ایران در جنگ هیبریدی قرار دارد

سینا قربانی تهیه کننده برنامه اینترنتی"مناظره" با اشاره بر اینکه ایران در جنگ هیبریدی قرار دارد، گفت:باید در ایام انتخابات کارکرد ژئوپلیتیکی رسانه‌ها به صورت منطقه‌ای افزایش یابد.

او افزود:هدف برنامه مناظره این است تا همه سلایق در کنار هم پیشنهادات و نقد‌های خود را پیرامون مدیرت دولت‌های سابق ارائه بدهند و مردم را به مشارکت دعوت کنند.

قربانی با اشاره اینکه تاکنون ۲ قسمت از این برنامه با حضور دبیران احزاب سیاسی استان و کنشگران سیاسی در استودیو پایگاه خبری کاسپین ۲۴ ضبط و در فضای مجازی منتشر شده است، افزود:در مجموع تاکنون بیش از ۴۰ هزار نفر در مازندران از این برنامه بازدید داشتند.

 


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۳۷ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
برنامه بسیار جذابی