از کشف موادافیونی در یک ضایعاتی تا دستگیری ۲ زن قاچاقچی در یزد

بسته حوادث امروز ۸ خرداد ماه را در این بسته بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،   سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزدگفت: ماموران کلانتری ۱۴ ابوذر با اقدام اطلاعاتی از فعالیت یکی از سوداگران مرگ در شهر یزد مطلع شدند.

او ادامه داد: ماموران با تلاش شبانه روزی محل فعالیت قاچاقچی را که یک ضایعاتی در شهر یزد بود را شناسایی و پس از هماهنگی و اخذ مجوز قضائی به بازرسی از آن پرداختند.
فرمانده انتظامی استان یزد افزود: در بازرسی انجام شده ۷۸ کیلوگرم تریاک، ۸ کیلو حشیش کشف و قاچاقچی دستگیر و به دادسرا معرفی شد.
اودر پایان ضمن تشکر از همکاری و مشارکت بسیار خوب مردم یزد در ایجاد امنیت، خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می‌کنیم هرگونه موارد مشکوک را با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

شکارچی حرفه‌ای در یزد به دام افتاد

 نیره پور ملائی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد گفت: برای برقراری امنیت پایدار و بر اساس اعلام منابع مبنی بر انجام شکار غیرمجاز به وسیله یک شکارچی حرفه‌ای در یزد، با هماهنگی و مجوز صادر شده از دادستانی اکیپی از ماموران یگان حفاظت محیط زیست و پلیس امنیت استان به محل اعزام و با بازرسی منزل متخلف او را دستگیر کردند.

او افزود: در بازرسی از منزل شکارچی متخلف اجزای چهار راس آهو، مقداری گوشت شکار، یک راس بزغاله ماده، ۷۸ تیر فشنگ ساچمه زنی، یک اسلحه ۳۰۸ گلوله زنی قاچاق و تعداد ۲۵۳ تیر فشنگ، دو اسلحه کمرشکن قاچاق، یک اسلحه PCP، دو دستگاه دوربین چشمی و اسلحه، ۱۲ تیر فشنگ برنو و ادوات دیگر کشف شد.

پور ملائی تصریح کرد: پرونده شکارچی متخلف پس از تکمیل برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

دستگیری ۲ زن قاچاقچی در یزد

سعید زینلی فرمانده انتظامی شهرستان یزدگفت: ماموران پایگاه پلیس مبارزه با موادمخدر "حسن آباد" با کار اطلاعاتی از فعالیت خرده فروشان افیونی در یکی از محلات شهر یزد مطلع شدند.

او ادامه داد: ماموران انتظامی پس از رصد اطلاعاتی، ۲ زن قاچاقچی را شناسایی و آن‌ها را دستگیر و در بازرسی انجام شده ۱۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد درپایان تصریح کرد: قاچاقچیان پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار