مقام صهیونیست: حماس هنوز صد‌ها موشک دوربرد دارد

یک مقام اطلاعاتی رژیم صهیونیستی اذعان کرد جنبش حماس همچنان موشک‌های دوربرد زیادی در اختیار دارد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری صفا، یک مقام اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در اظهاراتی که به نوعی اذعان به قدرت موشکی حماس بود، از استقرار سامانه‌های موشکی این جنبش در سراسر نوار غزه گفت.

بنا به اعلام کانال عبری زبان ۱۲ رژیم صهیونیستی، این مقام مسئول اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در جنوب اراضی اشغالی بدون آنکه هویتش فاش شود، گفت پرتاب موشکی حماس به چند شیوه صورت گرفت و اساس آن شلیک‌های گسترده و پی در پی بود.

بنا به گفته این مقام صهیونیست، هدف حماس به صدا درآوردن آژیر‌های هشدار در شهرک‌های صهیونیست نشین بود، که اینکار با یک موشک هم ممکن است.

این مقام اطلاعاتی فاش کرد که برآورد‌های ارتش رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که حماس پس از جنگ غزه هنوز "صد‌ها موشک دوربرد" در اختیار دارد. به ادعای این مقام صهیونیست، سرویس‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی از ماه‌ها قبل به کمک یک سامانه اطلاعاتی، سعی در رهگیری محل شلیک موشک‌ها داشته‌اند تا با تعیین مختصات دقیق، با کمک جنگنده‌ها آن مناطق را هدف قرار دهند.

نیرو‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی حماس، در نبرد "شمشیر قدس" اعلام کردند که می‌توانند برای مدت ۶ ماه به طور مداوم اراضی اشغالی را با موشک هدف قرار دهند.

پیشتر نیز یسرائیل هرائیل، کارشناس روزنامه صهیونیستی هاآرتص در مطلبی نوشت: حماس در جنگ اخیر پیروزی گسترده‌ای داشت و محمد الضیف و یحیی السنوار هر یک دستاورد‌های راهبردی کسب کردند از جمله تصمیم آمریکا برای افتتاح کنسولگری واشنگتن در قدس که به مثابه به رسمیت نشناختن آشکار قدس به عنوان پایتخت یکپارچه اسرائیل از سوی آمریکا بود. علاوه بر این حماس موفق شد آتش درگیری در داخل اسرائیل و بین عرب‌ها و یهودی‌ها را برافروزد.

هرائیل افزود: با وجود آنکه فرماندهان اسرائیلی که جنگ اخیر را مدیریت می‌کردند، ادعا کردند حماس ۱۰ سال به عقب بازگشته است، اما واقعیت این است که در جنگ اخیر حماس به اندازه ۱۰ سال و حتی بیشتر از آن پیشرفت کرد.

جنگ ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطین که پس از تجاوزگری صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و هدف قرار دادن نمازگزاران در ۲۸ رمضان آغاز شد، پس از انتفاضه موشکی مقاومت و پرتاب بیش از ۴ هزار موشک به سوی مواضع نظامی، فرودگاه‌ها و شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه که نشان داد برد موشک‌های مقاومت سراسر اراضی اشغالی را در بر می‌گیرد، کابینه رژیم صهیونیستی را به اعلام آتش‌بس مجبور کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار