۴۰ فقره سرقت در پرونده باند سارقان منزل نظرآباد

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان منزل و کشف ۴۰ فقره سرقت در شهرستان نظرآباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت از منازل و ایجاد جو نا امنی در بین شهروندان شهرستان نظرآباد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان در ابتدا با انجام تحقیقات میدانی از مناطق وقوع سرقت متوجه شدند که سارقان با تشکیل یک باند ۳ ابتدا منازل خالی از سکنه را شناسایی و در نیمه‌های شب با استفاده از ۲ خودرو پراید و سمند اقدام به سرقت اموال آن‌ها می‌کنند.

فرمانده انتظامی البرز گفت: در ادامه کارآگاهان با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات پلیسی در نهایت موفق به شناسایی یکی از سارقان سابقه دار را که دارای سوابق متعدد سرقت بود شدند و با بررسی تحرکات وی محرز شد که نامبرده اخیرا با تشکیل یک باند ۳ نفره اقدام به سرقت منازل در استان‌های البرز و قزوین می‌کند.

او با اشاره به شناسایی مخفیگاه همدستان متهم در شهر نظرآباد، افزود: بلافاصله اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان وارد عمل و پس از چندین شبانه روز مراقبت و تحت نظر قرار دادن مخفیگاه متهمان، در چند عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری هر ۳ سارق شدند.

سردار محمدیان گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ دستگاه خودرو سمند و پراید سارقان که به وسیله آن‌ها سرقت‌ها را انجام می‌دادند توقیف و تعداد زیادی اموال مسروقه شامل تلویزیون، گوشی تلفن همراه، لب تاپ، دوربین عکاسی، دوربین مدار بسته و ... کشف شد.

او ضمن بیان این که در این راستا تعداد ۵ نفر مالخر شناسایی و دستگیر شدند، افزود: متهمان دستگیر شده تاکنون به ۴۰ فقره سرقت منزل و مغازه در شهر‌های نظرآباد، هشتگرد و تاکستان استان قزوین اعتراف کرده اند.

فرمانده انتظامی البرز با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی گفت: کارشناسان ارزش اموال به سرقت رفته توسط این باند سرقت را حدود ۱۰ میلیارد ریال پیش بینی کرده اند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.