دعوت‌نامه تایلندی‌ها برای تورنمنت دوستانه به کمیته فوتسال رسید

با ارسال دعوت‌نامه تایلندی‌ها به فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتسال کشورمان به دومین تورنمنت دوستانه این کشور خوانده شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از منتفی شدن حضور تیم ملی فوتسال کشورمان در تورنمنت ۸ جانبه تایلند، حال خبر رسیده که دعوت‌نامه رسمی تایلندی‌ها برای حضور تیم ملی فوتسال در تورنمنت ۱۲ جانبه که با حضور ۱۲ تیم راه یافته به جام جهانی برگزار می‌شود، به دست مسئولان فدراسیون فوتبال رسیده است.

چند روز اخیر خبر‌های زیادی به گوش رسید مبنی بر این که ممکن است تایلندی‌ها به خاطر شیوع ویروس کرونا تصمیم بگیرند این رقابت‌ها را لغو کنند؛ اما حالا با ارسال دعوت‌نامه به فدراسیون فوتبال به نظر می‌رسد برگزاری این بازی‌ها قطعی است و ملی پوشان فوتسال کشورمان باید تیر ماه در این تورنمنت حاضر شوند.

تورنمنت دوستانه فوتسال تایلند با حضور ۱۲ تیم راه یافته به مسابقات جام جهانی و در قالب ۴ گروه ۳ تیمی از ۱۹ تا ۲۹ تیر ماه در سالن بانکوک آرنا برگزار خواهد شد. مسابقات جام جهانی فوتسال از ۲۳ شهریور تا ۱۱ مهر ماه به میزبانی لیتوانی برگزار می‌شوند.


بیشتر بخوانید


در این دوره ۲۴ تیم حضور خواهند داشت که در ۶ گروه ۴ تیمی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. همچنین قرعه کشی مسابقات جام جهانی هم روز سه شنبه ۱۱ خرداد ماه در زوریخ سوئیس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار