سردار سلامی: زمان حملات بدون پاسخ به پایان رسیده است

فرمانده کل سپاه پاسداران در مصاحبه با روسیا الیوم اعلام کرد اسرائیلی‌ها باید بدانند زمان حملات بدون پاسخ به پایان رسیده و فلسطینی‌ها قوی شده‌اند.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «سرلشکر حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران ايران در مصاحبه با خبرگزاری روسیا الیوم گفت: «اسرائیلی‌ها باید بدانند زمان حملات بدون پاسخ به پایان رسیده است و فلسطینی‌ها قوی شده‌اند. فلسطین جدیدی شکل گرفته است. جنگ اخیر، فلسطینی قوی را در محاسبات رژیم صهیونیستی بوجود آورد، فلسطینیان هر روز در حال قوی‌تر شدن نسبت به روز قبل هستند، اسرائیلی‌ها نیز باید بدانند که در بین دشمنی قوی زندگی می‌کنند.»

سردار سلامی در پاسخ به سوالی دیگر گفت: «مردم ایران با مشارکت گسترده در انتخابات پیش رو در ایران به سخنان رهبری و توصیه‌های ایشان لبیک خواهند گفت، همچنین هر رأی که در صندوق می‌افتد مانند یک موشک به قلب نیرو‌های استکبار است و ایران با غرور و افتخار در جنگ با استکبار پیروز می‌شود.»

 سردار قاآنی، فرمانده سپاه قدس در مراسم چهلم سردار حجازی در خصوص جنگ ۱۲ روزه گفت: رژیم صهیونیستی وقتی می‌خواهد به مردم خودش اطمینان دهد، صحبت از گنبد آهنین و فلاخن داوود می‌کند، اما مجاهدان فلسطینی بیشترین موشک را به تل‌آویو زدند که پوچ بودن اطمینان‌هایی که می‌دادند را نشان داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار