واحد‌های صنعتی اردبیل در زمینه صادرات توانمند می‌شوند

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: تلاش می‌شود تا واحد‌های تولیدی در زمینه صادرات توانمند شده و در افزایش صادرات استان نقش به سزایی ایفا کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهزاد مهدوی، معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در جریان بازدید از مرکز دائم صادرات و سرمایه گذاری ایران گفت: یکی از اهداف اصلی تشکیل شرکت شهرک‌های صنعتی، ایجاد زیرساخت‌ها و حمایت از واحد‌های تولیدی است که در بحث حمایت از واحد‌های تولیدی تلاش می‌شود تا با ارائه بسته‌های حمایتی متنوع به واحد‌های صنعتی، تولید و بهره وری آنان افزایش یابد.

او افزود: در این بازدید که با جمع گروهی از واحد‌های صنعتی استان همراه بود از بخش‌های مختلف مرکز دائم صادرات و سرمایه گذاری ایران بازدید به عمل آمد که این بازدید‌ها در جهت آشنایی واحد‌های تولیدی با مسائل مرتبط با امر صادرات بسیار کارگشا خواهد بود.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: این بازدید‌ها با حمایت کامل شرکت شهرک‌های صنعتی برگزار می‌شود که کلیه هزینه‌های مرتبط با آن توسط این شرکت پرداخت می‌گردد.

مهدوی ادامه داد: مرکز دائم صادرات و فرصت‌های سرمایه گذاری ایران به منظور ارزیابی و ارائه توانمندی‌های تولیدی و خدماتی و نیز معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری ایران تشکیل شده است که در این مرکز ضمن ارائه خدمات تسهیل گری تجاری و سرمایه گذاری داخلی و خارجی، نسبت به ارائه خدمات تجاری، آموزش واحد‌های تولیدی و ایجاد فضای مشترک کاری به منظور ایجاد نوآوری در واحد‌های تولیدی اقدام می‌شود.

او استفاده از ظرفیت این مراکز و سایر بخش‌های مرتبط را برای واحد‌های تولیدی بسیار ضروری دانست و افزود: واحد‌های صنعتی برای اینکه بتوانند خود را با شرایط روز سازگار نموده و در جریان تولید باقی بمانند بایستی در جهت افزایش بهره وری و تولید و همچنین افزایش دانش و تکنولوژی قدم بردارند که این ملزم به استفاده از ظرفیت‌های به وجود آمده می‌باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.