پلی آف لیگ بسکتبال NBA/ واشنگتن با تریبل دبل وستبروک هم باخت

در رقابت‌های مرحله پلی آف لیگ بسکتبال آمریکا (NBA)، صدرنشینان کنفرانس غرب و شرق مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ادامه رقابت‌های پلی آف لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (یکشنبه) با برگزاری ٣ دیدار پیگیری شد.

در مهم‌ترین دیدار‌های بامداد امروز، فیلادلفیا به مصاف واشنگتن ویزاردز رفت. در این بازی فیلادلفیا توانست واشنگتن را با نتیجه ۱۳۲ بر ۱۰۳ در بازی سوم شکست دهد و سومین پیروزی متوالی خود در این دوره از رقابت‌های پلی آف را کسب کند. فیلادلفیا در سری بازی‌ها ٣ بر صفر از واشنگتن پیش است.

در این دیدار راسل وستبروک از تیم واشنگتن ویزاردز با کسب ۲۶ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل تریبل دبل کرد و بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل توبیاس هریس از تیم فیلادلفیا با کسب ۲۰ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۵ پاس منجر به گل "دابل دبل" کرد و بهترین بازیکن تیمش بود.

در دیگر دیدار یوتاجاز به مصاف ممفیس گریزلیز رفت. در این دیدار یوتاجاز موفق شد با نتیجه ۱۲۱ بر ۱۱۱ ممفیس گریزلیز را شکست دهد و دومین پیروزی خود در این دوره از پلی آف لیگ بسکتبال NBA را کسب کند. یوتاجاز در سری بازی‌ها  ۲ بر یک پیش افتاد.

در این دیدار رودی گوبرت از تیم یوتا جاز با کسب ۱۵ امتیاز و ۱۴ ریباند دابل دبل کرد و بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل کایل اندرسون از تیم کایل اندرسون با کسب ۱۱ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۵ پاس منجر به گل دابل دبل کرد و بهترین بازیکن تیمش بود.

نتایج دیدار‌های بامداد امروز مرحله پلی آف لیگ بسکتبال آمریکا (NBA):

  • دنور ناگتس ۹۵ – ۱۱۵ پورتلند
  • فیلادلفیا ۱۳۲ – ۱۰۳ واشنگتن ویزاردز
  • یوتاجاز ۱۲۱ – ۱۱۱ ممفیس گریزلیز

بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار