اعطای وام دانشجویی به دانشجویان تحت پوشش البرزی

صندوق رفاه دانشجویان ضمن تسهیل در ضمانت وام برای مددجویان کمیته امداد، به دانشجویان مورد حمایت شهریه پرداز در دانشگاه‌های دولتی شبانه، آزاد اسلامی، پیام نور، غیر انتفاعی و علمی‌کاربردی وام پرداخت می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به پی گیری‌ها و تعاملات انجام شده در زمینه رفع کسری شهریه دانشجویان گفت: در راستای اجرای مفاد مندرج در تبصره ۹ قانون بودجه احقاقیه، مقرر شد صندوق رفاه دانشجویان ضمن تسهیل درضمانت وام برای مددجویان این نهاد، نسبت به اعطای وام به دانشجویان مورد حمایت به میزان کسری شهریه دانشجویی (مابه التفاوت شهریه پرداختی از سوی امداد به دانشجو) اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه اعطای وام دانشجویی به دانشجویان مورد حمایت شامل معیشت بگیرعادی، تبصره ۱۴ و تک خدمتی تحصیلی است گفت: دانشجویان و طلاب مددجوی مورد حمایت به منظور تکمیل اطلاعات تحصیلی خود جهت دریافت وام دانشجویی و شهریه دانشجویی به سامانه حوزه فرهنگی و آموزش این نهاد مراجعه کنند.

محمدی فردگفت: دانشجویان و طلاب مورد حمایت این نهاد می‌توانند به منظور تکمیل اطلاعات تحصیلی ترم جاری و مانده شهریه قابل پرداخت به سایت farhangi.emdad.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.