۹۳ فرزند محسنین در چهارمحال و بختیاری فاقد حامی مالی هستند

قائم‌مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: ۹۳ فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد فاقد حامی مالی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نجف علی حیدری قائم‌مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ۹۳ فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد فاقد حامی مالی هستند.

او افزود: بخشی از هزینه‌های تحصیلی و خرید لوازم مورد نیاز فرزندان ایتام و محسنین با استفاده از کمک‌های مالی حامیان تأمین می‌شود.


بیشتر بخوانید


حیدری بابیان اینکه دو هزار و ۹۵۳ فرزند محسنین استان در سامانه کمیته امداد ثبت‌نام شده است اضافه کرد: فرزندان محسنین دارای پدر و مادر هستند، اما پدر خانواده به علت بیماری و یا کهولت سن قادر به تأمین هزینه‌های فرزندش نیست.

او با اشاره به اینکه کمک‌های نقدی خیران به صورت مستقیم به حساب فرزندان معنوی آن‌ها واریز و کمیته امداد استان تنها بر این روند نظارت دارد ادامه داد: حامیان می‌توانند با هماهنگی مددکاران با فرزند خود دیدار حضوری و یا گفت‌وگوی تلفنی داشته باشند.

حیدری گفت: نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در «طرح محسنین» و «اکرام ایتام» می‌توانند با مراجعه به سایت mohsenin.ir و emdad.ir/ekram یا ادارات کمیته امداد در سطح استان در این طرح ثبت‌نام و با پرداخت ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان سهمی در رشد و بالندگی این خانواده‌ها داشته باشند.

او افزود: همچنین خیران و نیکوکاران می‌توانند با ارسال پیامک با پیش شماره استان "۰۳۸" به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ و مراجعه به سایت اکرام، استان مورد نظر و فرزند مورد نظر را انتخاب کنند و شناسه ۱۶ رقمی برای پرداخت کمک به ایتام دریافت کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار