کرونا همچنان قربانی می گیرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۷۲ تن رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، پرویز یزداپناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۷۲ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه در ۲۴ساعت گذشته یک بیمار کرونایی دیگر جان خود را از دست داد.
 
یزدانپناه افزود: هم اکنون ۱۹۰ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌ های استان بستری هستند که از این تعداد، ۸۷ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۱۹ بیمار در بخش‌ های ویژه تحت درمان هستند.

او بیان کرد: از مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد، ۴۷هزار و ۴۸۷ تن بهبود یافته گزارش شده است.
 
یزدانپناه ادامه داد: امروز تعدادی نمونه پی سی آر از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج دریافت شد که عمده موارد مثبت در شهرستان‌ های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه همراهی مردم عامل مهمی در کاهش آمار و مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا است گفت: از همه مردم استان می‌خواهم که نکات و توصیه‌ های بهداشتی را با جدیت هر چه بیشتر رعایت کنند تا شاهد جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا و کنترل آن باشیم.
 
او گفت: هر چند با شیب ملایم و نزولی آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان رو به رو بودیم، اما پس از رفع محدودیت‌ ها بیشتر باید مراقب بود و صنوف باید با احتیاط بیشتری به فعالیت خود ادامه دهند.

یزدانپناه گفت: چنانچه بی توجهی به دستورالعمل‌ ها و تردد بی مورد در بازار اتفاق افتد، آمار مجددا افزایش یافته و مجبور به اعمال محدودیت‌ های بیشتری خواهیم شد.
انتهای پيام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.